2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فیلم‌های خصوصی زن خانه دار در دست خدمتکار

فیلم‌های خصوصی زن خانه دار در دست خدمتکار

زن خدمتکار قصد داشت با این فیلم وعکس ها 2.5 میلیارد ریال اخاذی کند.

دوات آنلاین-سرپرست پلیس فتا پایتخت از دستگیری خانم مستخدمی که پس از 18 سال کار قصد داشت از صاحبکارش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اخاذی کند.

 

سرهنگ داود معظمی گودرزی پلیس گفت: خانمی 51 ساله ساکن حوالی غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و از خانمی که از او 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تقاضای وجه کرده بود اعلام شکایت کرد.

 

این مقام انتظامی توضیح داد: با اعلام شکایت از سوی این خانم میانسال پرونده ای با موضوع اخاذی تشکیل و تیمی از کارشناسان پلس فتا مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

 

وی عنوان کرد: شاکی در تکمیل اظهارات خود گفت، متهم را می شناسد و بیش از 17 سال خدمتکار خانه او بوده در این مدت طولانی به وی اعتماد کامل پیدا کرده است تا جایی که عکس ها و فیلم های خانوادگی اش را در دسترس او قرار داده است. ولی غافل از اینکه متهم نقشه ای در سر خود پرورش داده است.

 

سرپرست پلیس فتا توضیح داد: باشناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری متهم به مخفیگه وی در حوال یاتوبان محلاتی اعزام و موفق شدند این خانم40 ساله به نام ( ز - الف ) را دستگیر و برای تحقیاقت تکمیلی به پلیس فتا انتقال دهند.

 

این مقام سایبری با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم در معترف شد، مدت 18 سال است که در منزل شاکی کار خدماتی کردم در این مدت از او کینه به دل گرفتم تا اینکه به تصاویر و فیلم های خانوادگی او دسترسی پیدا کرده و آنها را با کپی کردن در گوشی موبایلم ذخیره کردم. پس از مدتی از کار برکنار شدم و در صدد انتقال جوئی بر آمدم و پیام های تهدید آمیزی را به شاکی ارسال کردم.

 

وی گفت: متهم ادامه داد، او در ابتدا باور نمی کرد که من به اطلاعات شخصی او دست پیدا کردم و درخواست مالی مرا رد می کرد ولی من در قبال عدم انتشار فیلم و تصاویرش، ملبغ دو میلیارد و 500 هزار ریال از او درخواست کردم و چون می دانستم توان پرداخت این پول را دارد مدام پیام های تهدید آمیزی ارسال می کردم.

 

سرهنگ گودرزی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.