2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه جشن تولد بگیریم

چگونه جشن تولد بگیریم

برگزاری جشن تولدکار سختی نیست اگر نکات برگزاری جشن تولد را بدانید. در این مطلب به شما توضیح دادیم چطور جشن تولد برگزار کنید

دوات آنلاین-روز تولد یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فردی است. افراد در آن روز احساس خاصی دارند و منتظرند تا عزیزانشان به آنها تبریک بگویند. تبریک گفتن تولد می تواند میزان امیدواری فرد به زندگی را بالا ببرد.

 

برای برگزارش جشن تولد باید توجه داشته باشید که مهمانان شما در چه سنی هستند.

 

جشن تولد برای جوانان

چطور جشن تولد برگزار کنیم

اگر برای یک فرد جوان تولد می گیرید توجه داشته باشید که  او بچه یا سالمند نیست که لازم باشد خیلی زود بخوابد بنابراین می توانید در شب تولد بگیرید.

 

شام جشن تولد

مجلس را خیلی مفصل برگزار نکنید سعی کنید ساده باشد. یک غذای سنگین پرهزینه درست نکنید می توانید فینگرفود تهیه کنید و خوراکی های دیگر را هم کنار آن قرار دهید. میز شام را سرو سرویس کنید و خودتان را از چیدن یک میز شام مفصل راحت کنید.

 

موزیک بگذارید

می توانید موزیک را با صدای بلند بگذارید و همراه دوستانتان شادی کنید. البته باید حواستان به مهمانها هم باشد تا اگر چیزی لازم داشتند بتوانند از شما بگیرند.

 

لباس مناسب برای جشن تولد

لازم نیست حتما تم لباس داشته باشید لباسهای ساده بپوشید لباسهای سبک کژوال و اسپورت برای تولد خیلی مناسب است استفاده از لباسهای رسمی برای جشن تولد مناسب نیست.

 

وقتی کیک بریده می شود یعنی تلود تمام شده پس خانه میزبان را ترک کنید. از کیک های ساده استفاده کنید و روی ان را پر از شمع کنید.

جشن تولد برای کودکان

جشن تولد برای کودک

اگر برای کودکان تولد می گیرید از وسایلی استفاده کنید که بچه ها دوست دارند.

 

ظروف یکبار مصرف

از ظروف چینی و کریستال استفاده نکنید از ظروف یکبار مصرف کاغذی یا پلاستیکی استفاده کنید چون بچه ها نمی توانند ظروف را کنترل کنند و ممکن است به خودشان آسیب برسانند.

 

 

وسایل تزئینی برای تولد کودکان

وسایل تزئینی بسیار مهمتر از خوراکی ها برای بچه هاست. انواع بادکنک و تزئیناتی با کاغذهای رنگی برای بچه ها دوست داشتنی است. از خوراکی های سبک برای بچه ها استفاده کنید و تنقلات را فراموش نکنید. تولد برای بچه ها معمولا بعد از ظهر برگزار می شود.

 

برای بچه ها بازی طراحی کنید. بازی های گروهی برای بچه ها جذاب است. البته باید مراقب دعواهای انها باشید.

 

موسیقی

از موسیقی هایی شاد استفاده کنید تا بچه ها تحرک داشته باشند. با همه بچه ها یکسان برخورد کنید. و اجازه دهید همه آنها از خامه کیک بخورند و شوخی کنند.

 

اما باید مراقب باشید بچه ها به خودشان آسیبی وارد نکنند. تم تولد می تواند برای والدین آزار دهنده و هزینه ساز باشد از تم تولد استفاده نکنید اما اگر تاج یا کلاه تهیه می کنید به تعداد همه بچه ها اینکار را بکنید. تا بچه ها احساس برابری داشته باشند. از کیکی استفاده کنید که شخصیت کارتونی مورد علاقه بچه است.

 

 

تولد برای سالمندان

اگر برای پدر بزرگ و مادربزرگتان تولد می گیرید توجه داشته باشید که انها خیلی حوصله سر و صدا ندارند.

 

می توانید مهمانی را برای عصر یا شب برگزار کنید و این یک توافق خانوادگی است اما توجه به توان آنها برای بودن در مهمانی توجه کنید.

جشن تولد

موسیقی

از موسیقی ملایم استفاده کنید. سعی کنید از موسیقی استفاده کنید که خاطرات شیرین زندگی انها را یاداوری می کند. البته شاد هم باشد.

 

تزئینات

می توانید از عکس های آنها برای تزئین روز تولد استفاده کنید. عکس های انها را در قسمت های مختلف خانه بگذارید و احترام و ارزش آنها را یاداوری کنید.

 

خوراکی‌های جشن تولد

 

از خوراکی های سبک و رسمی استفاده کنید. یک شام رسمی می تواند برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بسیار دوست داشتنی باشد. به جای کیک خامه ای از چیز کیک استفاده کنید تا چربی و قند کمتری داشته باشد. از شمعهای غیرعدد استفاده کنید. فشفشه هم فراموش نشود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.