2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چگونه برای بچه ها جشن تولد لاکچری و خاص بگیریم

چگونه برای بچه ها جشن تولد لاکچری و خاص بگیریم

ترفندهایی وجود دارد که باعث می شود جشن تولد کودکان خیلی متفاوت و به یادماندنی شود. 6 شیوه این کار در این مطلب یادآوری شده است.

دوات آنلاین - شما چگونه برای کودکان‌ تان جشن تولد می‌گیرید؟ والدین برای برگزاری چنین مراسمی معمولا برنامه ریزی‌های زیادی دارند. با این حال، مراسم تولد شما هم مثل همه به گرفتن کیک و فوت کردن شمع و کادو دادن خلاصه می‌شود یا برنامه دیگری برای آن دارید؟ مراسم تولد یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقاتی است که در زندگی هر شخص مخصوصا کودکان رخ می‌دهد  اما شما به عنوان یک مادر و پدر چه کار می‌توانید بکنید تا مراسم تولد فرزندتان متفاوت و لاکچری باشد و سالیان سال، در ذهنش بماند ؟ در ادامه چند روش برای داشتن جشن تولدی خاص و ویژه به نقل از خراسان آمده است.

 

 صبحانه جشن تولد

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید همیشه مراسم تولد در عصر یا شب برگزار شود؟ بیایید یک‌بار ساختار شکنی کنید و مراسم تولد را هنگام صبح با یک صبحانه هیجان‌انگیز بگیرید. پیشنهاد من درست کردن خانوادگی، پن‌کیک همراه با تکه‌های میوه، شکلات، خامه و اسمارتیز است.

روش هایی برای لاکچری شدن جشن تولد کودکان

جشن تولد بادکنکی برای بچه ها

شب هنگامی که کودکتان خواب است، اتاق او را از بادکنک پر کنید. تا وقتی صبح بیدار شد، حسابی غافلگیر شود می‌توانید در بین بادکنک‌ها هدیه او را هم مخفی کنید.

 

فیلم آموزشی: تزیین بادکنک ساده روی دیوار

 

تولد شیشه‌ای کودکان

شب تولد کودک‌تان روی تمام پنجره‌های خانه، حتی شیشه های اتاق‌ها و آینه‌ها  بنویسید «تولدت مبارک» یا حتی یک خاطره کوتاه از روز تولدش بنویسید. با این کار، صبح اولین چیزی که خواهد دید تبریک تولدش از طرف شماست.

با ترفندهای برگزاری جشن تولد لاکچری و خاص برای بچه ها آشنا شوید

 برایش گل بفرستید

اگر کودک‌تان به مدرسه یا مهدکودک می‌رود، برایش گل به همراه بادکنک و کیک بفرستید تا به همراه دوستانش در محیط تحصیل جشن بگیرد. مطمئن باشید با این کار یک خاطره فراموش‌نشدنی برای او خواهید ساخت.

 

 برای بچه ها نامه تولد بنویسید

یک نامه برایش بنویسید و تمام صفات خوب و دوست داشتنی‌اش را بازگو کنید. به او بگویید چرا دوستش دارید. حتی می‌توانید خاطرات روز به‌دنیا آمدنش را به صورت نقاشی، تصویرسازی کنید.

 

 روزشمار تولد

ساختن روزشمار تولد، اصلا کار سختی نیست. می‌توانید از 10 روز قبل از تولدش شروع کنید و با گذاشتن عدد روی در یخچال به او یادآوری کنید چند روز به تولدش مانده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.