2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3

بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3

نسیم باقریان بازیگر جوان کشورمان که بازی در تلویزیون را با سریال بچه مهندس 3 شروع کرد. نقش الناز مافی را در این سریال بازی می کند. بیوگرافی نسیم باقریان را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاین-نسیم باقریان بازیگر جوان کشورمان که متولد دهه 70 است اولین کار بلند و تلویزیونی خود را با سریال بچه مهندس 3 تجربه و نقش الناز مافی را بازی کرد. با بیوگرافی این هنرمند توانا و خوش آتیه آشنا شوید.

 

نسیم باقریان  چندین سال است که بازیگر تئاتر است و بازیگری تئاتر کمک زیادی به او کرده تا بتواند در تلویزیون هم موفق باشد.

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی

نسیم باقریان دو برادر دارد یکی از آنها کوچکتر از خودش است و دیگری بزرگتر.

 

نسیم باقریان در صفحجه اینستاگرامش عکس های از برادرانش منتشر کرده و نسبت به آنها ابراز علاقه کرده است.

 

او برای برادر کوچکترش نوشته:تو بهانه نفسهای من بودی و هستی و خواهی بود. بزرگ مرد کوچک من. لحظه لحظه جلوی چشمم قد کشیدی و بزرگ شدی  تو تکه ای از وجود من هستی. ته تغاری خانواده باقریان.

نسیم باقریان و برادرش

نسیم باقریانبا انتشار عکس بالا  برای برادر بزرگتر خود هم نوشته : زیبای بی تکرار عاشقانه می پرستمت تو فقط برادر نیستی تو کوهی تو تکیه گاهی تو بندبند وجود منی تو بهترین هدیه خدایی

 

بازی در نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3

نسیم باقریان یکی از نقش های اصلی سریال بچه مهندس را بازی می کند او در این سریال نقش الناز مافی دانشجوی دانشگاه امیرکبیر را بازی می کند که بسیار مغرور، حسود و بدجنس است و با جواد جوادی دیگر شخصیت اصلی این سریال رقابت شدیدی دارد و برای اینکه او را از میدان به در کند از هر ترفندی استفاده می کند.

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس 3

نسیم باقریان از خاطراتی که در سریال بچه مهندس 3 داشته بسیار نوشته و از بازیگران آن تعریف کرده است. او در سکانس هایی با فرهاد قائمیان هم بازی بوده و این موضوع را یکی از افتخارات بازیگری اش می داند.

نسیم باقریان و فرهاد قائمیان

نسیم باقریان ،فرهاد قائمیان را اینطور توصیف کرده است: اگر بخواهم در چند جمله کوتاه توصفیت کنم  فقط میتونم بگم مظهر عشق، مهربانی، متنانت،پاکی، تکیه گاه، شخصیت و همه چیز تمام. مرسی که تو این مدت افتخار دادی کنارت باشم عموجان. شما اسطوره سینما هستید

نسیم باقریان و کامران تفتی

نسیم باقریان عکسی هم با کامران تفتی منتشر کرده و او را یکی از همکاران خوبش معرفی کرده است.

 

دوستی عمیقی بین یاسمن قلی پور و  نسیم باقریان در سریال بچه مهندس 3 شکل گرفته است و نسیم باقریان عکسی نیز با او منتشر کرده است.

 

بسیاری از کارشناسان براین باورند که سریال بچه مهندس 3 سکوی پرتاب نسیم باقریان در زندگی کاری اش است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.