2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
اعتراف به قتل بر سر جای پارک

اعتراف به قتل بر سر جای پارک

این مرد پسر همسایه را با خودرو زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

دوات آنلاین-مرد جوانی که به خاطر جای پارک خودرو پسر همسایه را در تصادف عمدی به قتل رسانده است ماجرا را شرح داد.

 

به گزارش روزنامه جوان، ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه سی و یکم فروردین ماه امسال راننده یک خودروی سواری تیبا پسر جوانی را با خودرو زیر گرفت و از محل گریخت.

 

آن روز وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند، دریافتند پسر جوان که احمد نام دارد پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است.

 

بررسی های مأموران نشان داد راننده خودروی تیبا از مدتی قبل به خاطر پارک خودرواش کنار خانه پدری احمد با آنها در گیری داشته است و روز حادثه هم هنگام درگیری با آنها، احمد را زیر گرفته و از محل گریخته است.

 

بنابر این فریدون به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحت تعقیب قرار گرفت و مأموران پلیس هم ساعتی بعد از حادثه وی را در یکی از خیابان های تهران شناسایی و دستگیر کردند.

 

متهم پس از دستگیری در ادعایی گفت: متأهل هستم و یک فرزند دارم و مدتی است با خودروام مسافرکشی می کنم. از آنجایی که پارکینگ ندارم خودروام را همیشه در کنار خانه پدری احمد پارک می کردم و به همین دلیل آنها به من اعتراض می کردند. روز حادثه هم وقتی آمدم خودروام را سوار شوم آنها با من درگیر شدند که از ترس فرار کردم و پسر آنها را زیر گرفتم.

 

یکی از اعضای خانواده احمد هم گفت: متهم همیشه خودرواش را کنار خانه ما پارک می کرد و مزاحم ما بود. اگزوز خودرواش صدایی زیادی داشت و برای ما مزاحمت ایجاد می کرد. به او تذکر داده بودیم که خودرواش را جلوی خانه ما پارک نکند اما توجهی نمی کرد تا اینکه روز حادثه از صدای اگزوزش متوجه شدیم که او سوار خودرواش شده است. همراه فرزندم به داخل کوچه رفتیم و به او گفتیم اگر دوباره خودرواش را جلوی خانه ما پارک کند از او شکایت می کنیم که با ما درگیر شد و با خودرواش یکبار از جلو و یکبار هم از عقب از روی فرزندم رد شد.

 

اعتراف به قتل

در حالی که متهم مدعی بود حادثه زیر گرفتن پسر جوان اتفاقی بوده، بررسی های مأموران نشان داد این حادثه به صورت عمدی رخ داده است و راننده خودرو در حالی که متوجه بوده پسر جوان جلوی خودرواش است از روی آن عبور کرده است.

 

بنابراین متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در نهایت پس از ۱۵ روز در بازجویی های فنی به قتل پسر جوان اعتراف کرد.

 

وی صبح دوشنبه برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد و درباره حادثه گفت: روز حادثه وقتی خودروام را روشن کردم مقتول و پدرش به داخل کوچه آمدند و به خاطر پارک خودروام با من درگیر شدند. من قصد داشتم فرار کنم که احمد جلوی خودروام آمد و دست روی کاپوت خودروام گذاشت که مانع فرار من شود اما من حرکت کردم و از روی او عبور کردم.

 

وی در پایان گفت: من فکر نمی کردم او به قتل برسد و الان هم پشیمان هستم.

 

پس از اعتراف متهم به قتل، اولیای دم درخواست قصاص کردند و قاتل هم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.