2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل به خاطر هیچ

قتل به خاطر هیچ

مرد جوان اعتراف کرد در نزاع خیابانی دستش به خون آلوده شد.

دوات آنلاین-مرد موتور سوار که پسری رهگذر را با چراغ راهنمای موتورسیکلتش به قتل رسانده است در جلسه دادگاه ماجرا را شرح داد.

 

به گزارش روزنامه جوان، سال گذشته مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان های شهر باخبر و راهی محل شدند.

 

جسد متعلق به هوشنگ ۲۳ساله بود که بر اثر ضربه مغزی فوت کرده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی اولین بررسی ها نشان داد پسر جوان در جریان درگیری با موتور سواری در شهرک ولیعصر بر اثر اصابت جسم سخت به سرش زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

 

پرونده با موضوع قتل عمد در دستور کار قرار گرفت تا اینکه مأموران در روند تحقیقات با رصد دوربین های مدار بسته در محل حادثه و تحقیق از شاهدان حاضر در محل موتور سوار را شناسایی و بازداشت کردند.

 

یونس ۴۰ ساله ابتدا سعی داشت پلیس را گمراه کند تا اینکه در روند بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت مقتول با چاقو به او حمله کرده بود و او قصد داشت از خودش دفاع کند.

 

با اقرارهای متهم پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بعد از تعیین شعبه روی میز هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.

 

با اعلام رسمیت جلسه از سوی قاضی متین راسخ ابتدا اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند درخواست قصاص کردند در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و در شرح حادثه گفت: «نجار بودم و روز حادثه سوار موتور شدم تا به محل کار بروم. در خیابان ایستاده بودم تا اینکه هوشنگ را دیدم. او از بچه های محل بود و آن روز حال طبیعی نداشت به همین دلیل مقابل موتورم ایستاد و شروع به اذیت کرد. او مدام فرمان موتورم را می چرخاند و می خندید. عصبانی شدم و به او اعتراض کردم اما دست بردار نبود. این شد که با هم درگیر شدیم و در آن درگیری مقتول مرا روی زمین انداخت و سپس دست به چاقو شد. قصد داشت مرا با چاقو بزند که چراغ راهنمای موتورم را شکستم و با آن یک ضربه به سر مقتول زدم.

 

متهم ادامه داد: «وقتی پسر جوان روی زمین افتاد، از ترس فرار کردم. نمی دانستم آن ضربه باعث مرگ او می شود. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم. مقتول مواد مصرف کرده بود و حالت طبیعی نداشت به همین دلیل وقتی از او خواستم فرمان موتور را رها کند با چاقو حمله کرد و من مجبور شدم از خودم دفاع کنم.»

 

در پایان هیئت قضایی به دلیل عدم حضور شاهدان که با ارسال احضاریه در دادگاه حاضر نشده بودند جلسه را به تاریخ دیگری موکول کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.