2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ادامه سریال نون-خ چه می‌شود

ادامه سریال نون-خ چه می‌شود

سریال نون-خ حتما فصل سوم خواهد داشت و تهیه کننده آن درباره این فصل توضیح داده است.

دوات آنلاین-فصل دوم سریال نون-خ تقریبا ناتمام ماند و حالا مقدمات در حال فراهم شدن است تا نورالدین خانزاده و هم‌ولایتی‌هایش بار دیگر جلوی دوربین بروند و فصل سوم نون-خ ساخته شود.

 

داستان نون-خ ادامه دارد

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال "نون خ" درباره اینکه چرا به نظر می‌رسید سریال در میانه قصه پایان یافته است؟ اظهار داشت: داستان این سریال ادامه‌دار است و فصل اول نیز داستان تمام نشد و ادامه داستان در فصل دوم روایت شد. داستان "نون.خ" هنوز تمام نشده و ادامه داستان در فصل بعد روایت می‌شود.

 

وی افزود: از ابتدا هم قرار بود در 17 قسمت داستان به همین جا ختم شود، ولی چون ماه مبارک رمضان در پیش بود و شبکه یک باید سریال جدید را از اول ماه مبارک روی آنتن می‌برد، زمان هر قسمت را بالا بردیم و سریال در 15 قسمت پخش شد.

عکسی از سریال نون-خ

فصل سوم نون-خ بعد از کرونا

تهیه‌کننده "نون.خ" درباره اینکه آیا زمان تولید فصل جدید سریال از اکنون مشخص است؟ گفت: بخش قابل توجهی از داستان فصل سه نوشته شده و مراحل تولید فصل سوم پس از اعلام آمادگی شبکه یک و هماهنگی‌های لازم با شبکه و همچنین عبور از موانعی چون بیماری کرونا آغاز خواهد شد.

 

وی همچنین درباره اینکه آیا زمان قصه فصل جدید هم الزاماً باید در زمستان باشد؟ گفت: می‌توان پرش زمانی داشت و قصه را از زمان دیگر تعریف کرد.

 

رضایت مردم از سریال نون-خ

فرجی با اشاره به آمار اعلام شده از میزان رضایت مخاطبان از "نون.خ" خاطرنشان کرد: مردم در فصل یک هم استقبال خوبی از سریال کردند و طبیعتاً انتظار می‌رفت که فصل دوم هم از اقبال بالایی نزد مخاطبان برخوردار باشد.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه با وجودی که این سریال در مناسبت خاصی چون ماه مبارک یا ایام نوروز پخش نشد و تقریباً کسب و کار هم راه افتاده بود، استقبال خوبی از سریال شد.

 

تهیه‌کننده سریال "نون.خ" به توجه نخبگان هم به این سریال اشاره کرد و گفت: هم در استان کرمانشاه و هم در استان کردستان، بسیاری از مشاهیر و نخبگان از این سریال ابراز رضایت کردند و به طور کلی می‌توان گفت این سریال هم در میان خواص و هم عوام با اقبال خوبی مواجه شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1399/03/09
این سریال عالیه
ناشناس 1399/02/08
عاشق سریال نون خ هستم با اینکه سریال تکراری دوست ندارم ولی اگه نون خ هزار بارم تکرارشو پخش کنه میبینم همه شخصیتاش عالی بودن عالی ممنون ازسعید آقاخانی وتمام بازیگرا وپشت صحنه هاش چقدر زیبا گفتم😁

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.