2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا فصل سوم سریال نون-خ ساخته می‌شود؟

آیا فصل سوم سریال نون-خ ساخته می‌شود؟

تهیه کننده سریال نون-خ درباره ساخت فصل سوم این سریال توضیحاتی داده است.

دوات آنلاین-فصل دوم سریال نون-خ به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد عوامل این مجموعه به فکر تولید فصل سوم این سریال باشند.

 

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نون.خ به تسنیم گفت: سفارش سری سوم داده شده و پیشنهاد این است که فصل سوم در تکمیل دو فصل اکران شده، تهیه شود.

 

بازیگران جدید در فصل سوم نون-خ

تهیه‌کننده "سریال نون ,خ" با بیان اینکه سریال با بازی بازیگران بومی استان کردستان و کرمانشاه ضبط شده است، افزود: تلاش می‌شود در سری جدید از ظرفیت بازیگران دیگر نیز با توجه به تعریف کاراکترهای جدید بهره گرفت.

 

فرجی با ذکر اینکه بخشی از استقبال مردم از سری دوم به دلیل آشنایی قبلی مخاطبین با سریال بوده است، تصریح کرد: قسم دیگر نیز به موضوعات محتوایی و عمومی که برای همگان قابل درک و لمس گنجانده شده در دل سریال محقق شده است.

 

وی استفاده از بازیگران بومی، معرفی زیبایی‌های منطقه، کارگردانی خوب سعید آقاخانی، روایت زیبای قصه و طنز مناسب را مهم‌ترین عواملی در راستای معرفی هر چه بهتر سریال دانست.

 

تهیه‌کننده سریال شبکه یک با تشکر از مردم ایران زمین به‌ویژه زاگرس‌نشینان، خاطرنشان کرد: استقبال مردم را ارج نهاده و قدردان کسانی که حوصله به خرج داده و سریال را دیده‌اند، هستیم.

عکسی از سریال نون-خ

واکنش مردم به فصل دوم نون-خ

وی با اذعان به اینکه مردمان خون‌گرم، دوست‌داشتنی و مهمان‌نواز منطقه در تهیه سریال بسیار کمک‌رسان بوده‌اند، اظهار کرد: امید است نتیجه استخراج شده از سریال، خستگی را از تن متولیان به در کرده و رضایت همگان را جلب کرده باشد.

 

فرجی با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مناطق بکر و دیدنی غرب کشور را معرفی کرد، افزود: هر چند پیشنهادات زیادی نسبت به ضبط سریال در مکان‌های مختلف داده شده، اما از مردم خواهشمندیم انتخاب مکان را به عوامل سریال به‌ویژه کارگردان که خود فردی بومی منطقه و آشنا با فرهنگ و جغرافیای آن است، واگذار کنند تا ایشان با علم به منطقه، مکانی مناسب با لوکیشن سریال را انتخاب و نسبت به معرفی آن اقدام کنند.

 

وی با تشکر ویژه از مردم بومی غرب کشور، یادآور شد: امید است این سریال و سریال‌های مشابه با مشارکت تمامی اقوام و با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام، گویش‌ها و مناطق بکر سراسر کشور ساخته شده و شاهد خلق رنگارنگی از سریال‌های قومی در شبکه ملی باشیم.

 

تهیه کننده سریال نون.خ در پایان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی غنی در استان‌های کرمانشاه و کردستان وجود دارد، یادآور شد: در غنای فصول بعدی سریال از ظرفیت‌های مناطق کُردنشین استفاده کرده تا گوشه‌ای از زیبایی‌های ناب و خاص منطقه به مردم معرفی شود.

 

فرجی ضمن قدردانی از متولیان سازمان صداوسیما بابت حمایت در تولید سریال ابراز کرد: سریال "نون‌.خ" یک کار کمدی ایرانی بود که در بخش‌هایی با برخی افراد، مسئولان و شخصیت‌ها شوخی و نقد موضوعات اجتماعی در قالب طنز و شوخی بیان می‌شد که جا دارد از همه کسانی هم که بابت شنیدن نقدها حوصله به خرج دادند، تشکر کنم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.