2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل سونگ ایل گوک، بازیگر کره‌ای نقش جومونگ

بیوگرافی کامل سونگ ایل گوک، بازیگر کره‌ای نقش جومونگ

نقش جومونوگ در این سریال کره‌ای را بازیگری سرشناس به نام سونگ ایل گوک بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید:

دوات آنلاینبازی در سریال‌های جومونگ و امپراتور دریا باعث شده سونگ ایل گوک در ایران چهره‌ای شناخته شده باشد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید:

 

زندگی خانوادگی بازیگر نقش جومونگ

سونگ ایل گوک  متولد اول اکتبر سال ۱۹۷۱ (۹ مهر ۱۳۵۰ در سئول، کره جنوبی) است.

 

سونگ ایل گوک  نوه کیم دو هان (پسر کیم جو جین فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده ۱۹) و پسر کیم ایول دونگ بانوی بازیگر کره‌ای است.

بازیگر نقش جومونگ به همراه همسر و فرزندانش

او در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ با یک وکیل اهل بوسان ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و صاحب سه قلوهایی به اسم: Man Se (زنده باد)، Min gook (جمهوری)، Dae Han (کره)، در مجموع به معنی زنده باد جمهوری کره شد و نام همسرش جونگ سونگ یون است که به شغل قضاوت مشغول است.

 

بازیگر نقش جومونگ بارها همراه سه پسرش در برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شده و ارتباط بسیار خوبی با آنها دارد.

 

ورود به دنیای حرفه‌ای

سونگ ایل گوک  فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو است. او کار خود را به عنوان بازیگر از سال 1988 شروع کرد.

 

بازی در سریال تلویزیونی جومونگ و بازی در سریال سرزمین بادها در نقش «موهیول» و همچنین در نقش یومجانگ در امپراتور دریا از مهم‌ترین نقش‌های او هستند.

 

آیا ما واقعاً عاشق بودیم؟ عنوان اولین سریال تلویزیونی است که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخت. او آخرین بار در سال 2016 در یک سریال بازی کرد. این سریال جانگ یونگ شیل نام دارد و او نقش اصلی را برعهده داشت.

عکسی از سریال جومونگ

معرفی سریال جومونگ

داستان این سریال در مورد زندگی جومونگ بنیان‌گذار دودمان گوگوریو است که از سال ۳۷ (پیش از میلاد) تا سال ۶۶۸ (میلادی) بر منچوری و بخش شمالی شبه‌جزیره کره حکومت می‌کرد.

 

در ادامه این سریال مجموعه سرزمین بادها ساخته شد. و پس از آن مجموعه جا میونگ گو به عنوان جومونگ ۳ ساخته شد و بعد از آن هم مجموعه امپراطور آهن ساخته شده است افسانه جومونگ جزو به یاد ماندگارترین سریال‌های تاریخ کره است.

 

جومونگ در ایران

سونگ ایل گوک که مرداد سال 1388 به ایران آمده بود، گفت: من از مردم ایران بسیار سپاسگزارم که از اولین لحظه ورودم در فرودگاه تا هتل و محل کنفرانس از من استقبال کردند من نمی‌دانستم که در ایران اینهمه طرفدار دارم.

 

وی با اشاره به اینکه چند روز پیش با بازیکنان تیم والیبال سایپا به صورت تصادفی آشنا شدم گفت: با اینکه این سریال در کره نیز طرفداران زیادی داشت برای نخستین بار از بازیکنان این تیم شنیدم که این سریال چقدر در ایران محبوبیت دارد.

 

سونگ ایل گوک درباره فیلم های ایرانی گفت: من یک فیلم ایرانی دیدم که تاثیر شگرفی بر من گذاشت  من بچه های آسمان را دیدم و فهمیدم که دوکشور کره و ایران مشترکات فرهنگی زیادی دارند.

 

وی درباره بازی در فیلم های ایرانی گفت: اگر فیلمسازان ایرانی به من پیشنهاد بدهند و از داستان فیلمنامه خوشم بیاید خیلی دوست دارم با آنها همکاری کنم

 

بازیگر نقش جومونگ گفت: ایران تمدن عظیمی دارد و کشور زیبایی است اطلاعات من تا قبل از ورود به کشور شما، محدود به مطالعه چند کتاب تاریخی بود که امیدورام در این سفر اطلاعات بیشتری بدست آورم، آرزو دارم مردم ایران در آینده هم هواردار من باشند.

 

سونگ ایل گوک که در سریال افسانه جومونگ رزمی کار قهاری است گفت: من رزمی کار نیستم اما تمام صحنه‌های اسب سواری سریال را خودم انجام دادم عاشق ورزشم و اگر وقت داشته باشم 5 تا 6 ساعت در روز ورزش می‌کنم.

 

او که به تئاتر بیشتر از تلویزیون و سینما علاقه مند است درباره موفقیت افسانه جومونگ گفت: مهمترین دلیل این موفقیت، فیلمنامه منسجم و داستان جذاب این سریال است چرا که جومونگ درباره تاریخ باستان کره ساخته شده است و مردم از دیدن یک قهرمان که برای یکپارچه کردن کشورش مبارزه می‌کند خوششان می‌آید.

 

سونگ ایل گوک درباره معنی نام خود نیز گفت: ایل گوک به معنای کشور متحد است و من چون در اول اکتبر 1971 به دنیا آمدم و این روز در کره یک روز نظامی است پدر و مادرم این نام را برای من انتخاب کردند.

 

سونگ ایل گوک درباره صحنه های به یاد ماندنی افسانه جومونگ نیز گفت: این سریال صحنه های مختلفی داشت که مرا تحت تاثیر قرارداد از آن جمله صحنه‌ای که من در باتلاق گیر کردم و تا 7یا8 روز به علت گل و لایی که در گوش و حلقم گیر کرده بود نتوانستم غذا بخورم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
یه دوست 1401/05/23
سه قلو هاش خیلی بامزه ان😆
نسا 1401/05/05
من خیلی ایشون رو دوست دارم
مهدی 1401/04/20
باسلام تنها نکته ای که سریال افسانه جومونگ داشت وواقعا روی من تاثیر گذاشت خود جومونگ بود که تمام تصمیماتی که می گرفت کاملا در آرامش و تفکر درست بودو صداقت و محبوبیت او باعث شده بودتا افراد زیادی رو بعنوان وفادار به خودش جذب کند مخصوصا اون سه تن یعنی هیوبو ،اوحی،و ماری که از برادران خونی هم برای جومونگ صادق تر بودن .
نرگس 1400/01/25
سونگ ایل گوک بازیگر عالیه اون زمانی که به ایران اومد من اون زمان بچه بودم و نتونستم ببینمش اگه هنوز زنده ست امیدوارم بیاد ایران
ثنا 1399/07/01
من عاشق سونگ ایل گوک و فیلم و سریال هایی که بازی کرده هستم ایشون محشرن
ناشناس 1399/06/26
منهم آرزو میکنم همیشه سلامت باشید شما بازیگر عالی هستید اقای سونگ ایل گوک من شما را خیلی دوست دارم و امیدوارم روزی شما را ببینم این بزرگترین آرزوی من است
ناشناس 1399/06/10
منم خیلی جومونگ سونگ ایل گوک راخیلی دوست دارم
1399/05/31
منم واقعا سونگ ایل گوک رو دوست دارم
آرمین 1399/05/29
من عاشق سونگ ایل گوک هستم و آرزو دارم او به ایران بیاید و هرجای ایران هم که باشد ببینمش
فاطمه 1399/05/06
عشق فقط سونگ ایل گوک عزیزم امیدوارم یا من بیام کره جنوبی ببینمت یا تو بیای هرجا دعوت بشی توی ایران ایشالا میام پیشت زنده باد سونگ 💛 13ساله از شیراز 🌸🌸🌸🌸🌸🌸

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.