2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل فاطمه صامتی، بازیگر

بیوگرافی کامل فاطمه صامتی، بازیگر

فاطمه صامتی کار خود در سینما را با دستیاری طراحی صحنه شروع کرد و خیلی زود واردعرصه بازیگری شد. بیوگرافی کامل فاطمه صامتی را بخوانید.

دوات آنلاین-فاطمه صامتی بازیگر در تهران به دنیا آمده و متولد سال 52 است. او کارش در سینما را با دستیار طراحی صحنه آغاز کرد اما خیلی زود وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی کامل فاطمه صامتی

شروع بازیگری فاطمه صامتی

صامتی دارای مدرک تحصیلی دیپلم گرافیک است. او به‌عنوان دستیار طراحی صحنه در فیلم در «کمال خونسردی» وارد سینما شد و کار خود را در دنیای بازیگری از سال 1373 با بازی در فیلم «روزهای خوب زندگی» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد.

 

 فیلمی که درباره دختری به نام شکوه که  یتیم است و از دربدری به تنگ آمده است ساخته شده، زن متمولی از او می‌خواهد تا با پسر جوانش ازدواج کند. شکوه بی آنکه تمایلی داشته باشد به عقد علیرضا پسر آن زن در می‌آید. شکوه در واقع وظیفه دارد تا روزهای آخر زندگی علیرضا را که به بیماری سرطان مبتلا است، دلپذیر و پر امید کند.

 

 در شب عروسی علیرضا بر اثر سردرد شدیدی راهی بیمارستان می‌شود و در آنجا وقتی پی می‌برد که به سرطان مبتلا شده است، از فرط نومیدی، شکوه و خانه را ترک می‌کند و به خانه استادش می رود. مادر از شکوه می‌خواهد کاری کند تا علیرضا به خانه برگرداند. شکوه با کمک استاد، علیرضا، را تشویق می‌کند تا آهنگ ناتمامش را تمام کند و... او در این فیلم با نیکو خردمند و محمود شکرالهی همبازی شد.

فاطمه صامتی بازیگر

 فیلم‌های فاطمه صامتی

او پس از آن به ترتیب در فیلم‌های زیر به نقش‌آفرینی پرداخت. 

1 - شیرهای جوان (1378)

2 - کلید ازدواج (1376)

3 - ارابه مرگ (1375)

4 - مردی شبیه باران (1375)

5 - تعقیب (1374)

 6 - دیپلمات (1374)

 

او همچنین در سریال تلویزیونی «دزدان مادربزرگ» و «به او بگویید دوستش دارم» هم ایفای نقش کرد.

 

از زندگی شخصی فاطمه صامتی خبری در دسترس نیست اما می دانیم که او اهل فضای مجازی نیست و در کار بسیار کلاسیک رفتار می کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.