2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
چرا کژال در سریال نون-خ 2 نیست

چرا کژال در سریال نون-خ 2 نیست

کژال در فصل دوم سریال نون-خ حضور ندارد. دلیل آن را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-با شروع پخش سریال نون-خ2 خیلی‌های سراغ کژال را گرفتند. کژال با بازی صبا ایزدپناه یکی از دختران نورالدین خانزاده است که شخصیت بسیار جالبی دارد. او نسبت به سه خواهر دیگر خود شخصیتی جدی‌تر دارد و حتی گاه رفتارهای خشن از او می‌بینیم.

 

بازی خوب صبا ایزدپناه در نقش کژال در فصل اول سریال نون-خ باعث شد او در ذهن‌ها بماند اما این بازیگر در فصل دوم حضور ندارد. هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در این سریال نوشت: دوستان  خانوم صبا ایزدپناه در این فصل به دلیل هماهنگ نبودن زمان برنامه کاریشون ، متاسفانه در این فصل حضور ندارند و جایشان بسیار خالیست.

 

جای کژال را در فصل دون نون-خ روناک گرفته است. روناک خواهرزاده نورالدین خانزاده است که رفتارهایش شباهت زیادی به کژال دارد. این نقش را صهبا شرافتی بازی می‌کند.

روژان و روناک در سریال نون-خ

هدیه بازوند با انتشار عکس بالا درباره صهبا شرافتی نوشت:  دختر نازنین و با صفا، مهربون و دوست داشتنی

پ.ن:عکس سوم یهویی گرفته شده و من خیلی حس عکس رو دوست دارم.

عکسی از سریال نون-خ

صهبا شرافتی نیز در اینستاگرامش عکس بالا را منتشر کرد و خطاب به روژان نوشت: ما همدیگه رو خیلی دوست داریم! روژان گیان نگران نباش! خودم انتقامته از مهیار می گیرم!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/07/12
خیلی عالی بود.همه ی بازیگران نقش هایشان را خوب بازی کردند فقط جای کژال خیلی خیلی خالی بود.امیدوارم در فصل های بعدی بتونه حضور پیدا کنه.سپاس فراوان از کسانی ک این سریال را ساختند.
حسن 1402/04/30
ممنون از فیلم خودتون نقش نژاد و روناک هم خیلی خوب است.
... 1401/12/09
عالی من که دوست داشتم ممنون از شما که این سریال زییا رو پخش میکنید ممنون با تشکر
ناشناس 1400/09/18
امیدواریم خانم ایزدپناه در فصل جدید نون خ 4 حضور داشته باشند چون جاشون خیلی در فصل دوم و سوم خالی بود همچنین همه بازیگران عالی بودند امیدوارم همشون در فصل جدید حضور داشته باشند
نازنین 1400/08/14
عالبه ممنون از سریال خوبتون
ناشناس 1400/01/17
واقعا سریال خوبی است من که با تمام وجودم این سریال رو دوست دارم.
پرنیا 1400/01/13
🙏🏻🙏🏻 خیلی عالی هستين، ممنونم از سریال خوبتون
دوست 1400/01/11
عالی هست
فاطمه 1399/12/29
نون خ خیلی عالییییه من هرشب میبینم وبی صبرانه منتظر نون خ ۳هستم همتون خیلی خوب بازی میکنید فق جای صبا ایزد پناه خالیه
لیلا 1399/12/16
آقای آقا خانی سپاس فراوان سریالتون ترکوند خیلی جذاب و قشنگه امیدوارم سریای بعدیشم همینطور پر قدرت ادامه پیدا کنه ما که خیلی لذت بردیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.