2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی  کامل عباس جمشیدی فر بازیگر و داور برنامه خونه مونی

بیوگرافی کامل عباس جمشیدی فر بازیگر و داور برنامه خونه مونی

عباس جمشیدی فر بازیگر طنز کشورمان که چندین جایزه نیز برده است متولد سال 59 است. بیوگرافی کامل عباس جمشیدی فر را بخوانید

دوات آنلاین-عباس جمشیدی فر  بازیگر سریال و فیلم های طنز متولد 17 شهریور 1359 در تهران بازیگر است و در مسابقه خونه مونی نیز داوری می‌کند. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

 

عباس جمشیدی فر تحصیلات خود را در مقطع دیپلم در رشته بازیگری و کامپیوتر تمام کرد و کلاس های بازیگری آزاد را گذراند. استایل او یکی از مهمترین دلایل موفقیتش در بازی های طنز بوده است.

بیوگرافی کامل عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

 

او چند سال قبل با فریبا امینیان ازدواج کرده بود اما گفته می شود در حال حاضر مجرد است.

 

او یکی از داوران برنامه خونه مون است. این برنامه ساخته علی مسعودی است و الیکا عبد الرزاقی و کمند امیرسلیمانی از دیگر داوران آن هستند.

 

فیلم‌های سینمایی عباس جمشیدی فر

زیرنظر (۱۳۹۷)

دم‌سرخ‌ها (۱۳۹۶)

خروس جنگی (۱۳۸۶)

دیوار (۱۳۸۶)

عباس جمشیدی فر بازیگر طنز

سریال‌های عباس جمشیدی فر

دوقلوها (مجموعه تلویزیونی)

آخر خط (مجموعه تلویزیونی)

پیامک از دیار باقی (مجموعه تلویزیونی)

عید امسال (مجموعه تلویزیونی)

خانه اجاره‌ای (مجموعه تلویزیونی)

باغ شیشه‌ای (مجموعه تلویزیونی)

بیدار باش (مجموعه تلویزیونی)

پنج دری (مجموعه تلویزیونی)

آقا و خانم سنگی (مجموعه تلویزیونی)

سه دونگ، سه دونگ (مجموعه تلویزیونی)

بچه مهندس (مجموعه تلویزیونی)

شهرک جیم (مجموعه تلویزیونی)

آقای مدیر (مجموعه تلویزیونی)

بزنگاه (مجموعه تلویزیونی)

نمایش خانگی

موچین (١٣٩٨)

ریکاوری (۱۳۹۷)

عباس جمشیدی فر داور خونه مون

جوایز عباس جمشیدی فر

دریافت جایزه اول بازیگری برای بازی در نمایش «چنان دل کندم» به کارگردانی «جواد عزتی» از جشنواره فجر؛ ۱۳۷۹ دریافت جایزه دوم بازیگری برای بازی در نمایش «دختر انار» به کارگردانی «بابک توسلی» از جشنواره سراسری کودک؛ ۱۳۸۰ دریافت جایزه سوم بازیگری برای بازی در نمایش «دن کیشوت» به کارگردانی «عقیل تقی‌زاده» از جشنواره فجر؛ ۱۳۸۲ دریافت جایزه سوم بازیگری برای بازی در نمایش «آندورا» به کارگردانی «میثم عبدی» از جشنواره دانشجویی فجر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدی فرامرزی نیک 1399/06/24
من با آقای جمشیدی فر ۲سال باهم بودیم ایشان بودم از ایشان بی ادبی و جسارت حتی صحبت غیر اخلاقی ندیدم چه رسد کار بد وغیره اخلاقی درست است ایشان یک آدم کامل نیست به قول ژان ژاک روس و ولی من چیز بد بی ادبی وبی احترامی ندیدم ایشان آدمی فروتن وباتواضع ومن خوشحالم که دوستی مثل ایشان دارم درست است چند سالی ندیدمشان ولی خوش هستم به کار خود اهمیت میدهد یک موضوعی که برای من مانده ایشان یک فیلمی در پادگان صفر۲تهران بازی کردن ولی چرا پخش نشد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.