2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل دوست قدیمی به‌ خاطر 5 میلیون تومان

قتل دوست قدیمی به‌ خاطر 5 میلیون تومان

متهم: برای دفاع از خودم چاقوی که همراه داشتم به سمت دوستم پرتاب کردم که به گردنش برخورد کرد و خونین روی زمین افتاد.

دوات آنلاین-مردی که به خاطر طلب ۵ میلیون تومانی دوستش را به قتل رساند بازداشت شد.

 

به گزارش جوان، بامداد روز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه کارکنان بیمارستانی در جنوب تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را به مأموران پلیس خبر دادند.

 

مأموران پلیس پس از حضور در بیمارستان با جسد خونین مرد ۳۰ ساله‌ای به نام کامران روبه رو شدند که با ضربه جسم برنده‌ای به گردنش به قتل رسیده بود.

 

نخستین بررسی ها حکایت از این داشت مقتول ساعت یک بامداد برای درمان به بیمارستان منتقل شده است، اما ساعتی بعد به خاطر خونریزی شدید به کام مرگ می رود.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس موضوع قتل مرد جوان را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند و باز پرس جنایی هم همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

تحقیقات تیم جنایی نشان داد مقتول در محدوده خیابان پیروزی در درگیری با مرد جوانی به شدت زخمی می شود که پس از آن شاهدان عینی موضوع را به اورژانس و پلیس خبر می دهند.

 

بنابراین مأموران پلیس برای شناسایی قاتل از شاهدان عینی تحقیق کردند که یکی از شاهدان هویت قائل را برای کارآگاهان جنایی برملا کرد.

 

وی گفت: من قاتل را می شناسم، او مرد ۴۴ ساله ای به نام پیمان است. لحظه حادثه داخل خیابان بودم که دیدم پیمان در حالی که چاقویی در دست داشت به سراغ کامران رفت. البته کامران هم قمه داشت که با هم درگیر شدند و در نهایت پیمان ضربه ای با چاقو به گردن کامران زد. او غرق در خون نقش بر زمین شد و متهم نیز با دیدن این صحنه از محل گریخت.

 

وی در پایان گفت: مقتول و قاتل با هم دوست بودند و من نمی دانم برای چه موضوعی با هم درگیر شدند.

 

پس از مشخص شدن هویت قاتل مأموران پلیس برای دستگیری قاتل راهی خانه متهم شدند که دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

 

در چنین شرایطی مأموران پلیس تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کردند و در نهایت پس از گذشت ۲۴ ساعت از حادثه موفق شدند وی را در مخفیگاهش در منطقه سرآسیاب دستگیر کنند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل کامران اعتراف کرد. وی در شرح ماجرا گفت: کامران از دوستان قدیمی ام بود و من اصلا قصد قتل او را نداشتم و الان هم از این حادثه به شدت پشیمان هستم.

 

وی در ادامه گفت: چند ماه قبل کامران پیش من آمد و مبلغ 5 میلیون تومان از من قرض گرفت، کامران قول داد که یک ماه بعد بدهی اش را پس می دهد اما یک ماه گذشته و خبری از کامران نشد. هر وقت از او می خواستم طلبم را پس دهد، بهانه ای می آورد و امروز و فردا می کرد. او آنقدر بد قولی کرد که دیگر خسته شده بودم تا اینکه شب حادثه برای گرفتن طلسم به در خانه‌شان رفتم. وقتی او را دیدم با هم مشاجره لفظی کردیم اما کم کم درگیری ما بالا گرفت و کامران با قمه ای که در دست داشت به من حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم چاقوی که همراه داشتم به سمتش پرتاب کردم که به گردنش برخورد کرد و خونین روی زمین افتاد. در حالی که به شدت ترسیده بودم از محل گریختم و حتی به خانه مان هم نرفتم اما مأموران پلیس خیلی زود مخفیگاه مرا شناسایی کردند و دستگیر شدم.

 

متهم پس از اعتراف به قتل به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.