2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی دکتر مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و پژوهشگر کرونا

بیوگرافی دکتر مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و پژوهشگر کرونا

دکتر مسعود مردانی فوق تخصص بیماری های عفونی که به دلیل شیوع بیماری کرونا نامش برسر زبانها افتاده‌ تخصص خود را از کشور آمریکا گرفته است. بیوگرافی کامل دکتر مردانی را بخوانید

دوات آنلاین- دکتر مسعود مردانی فوق تخصص بیماری‌های عفونی است که با شیوع بیماری کرونا به اطلاع رسانی درباره این بیماری پرداخت و درباره آن تحقیق می‌کند.

 

تحصیل دکتر مردانی در آمریکا

دکتر مسعود مردانیکه فوق تخصص بیماری‌های عفونی دارد بعد از گذراندن دوره دکتری عمومی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در آنجا تخصص و فوق تخصص خود را از دانشگاهی در آمریکا دریافت کرد و سپس دوره فلوشیپ را نیز گذراند.

 

فلوشیپ دوره‌ای است که پزشکان بعد از پایان دوران تحصیل می گذارنند و پزشکانی می‌توانند فلوشیپ داشته باشند که معدل علمی بالایی دارند. البته فلوشیپ با دوره فقو تخصص فرق دارد. دکتر مسعود مردانی هم فوق تخصیی بیماری‌های عفونی و گرمسیری دارد و هم فلوشیپ دریافت کرده‌است.

 

دکتر مسعود مردانی فلوشیپ را در بیماری‌های عفونی و بیماری‌های عفونی در بیماران سرطانی و پیوند مغز استخوان دریافت کرده‌است. او عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

بیوگرافی دکتر مسعود مردانی

جایگاه علمی دکتر مسعود مردانی

از جمله جایگاه‌های علمی مدیریتی دکتر مردانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

عضو انجمن متخصصین بیمارهای عفونی آمریکا (IDSA)

عضو انجمن میکروبیولوژی بالینی و بیماریهای عفونی اروپا (ESCMID)

عضو انجمن بین المللی ایدز

ریاست انجمن صنفی متخصصین میکروبیولوژی بالینی و بیماریهای عفونی ایران ( ISCMID)

عضویت در هیئت های بورد تخصصی بیماریهای داخلی و عفونی وزارت بهداشت از 20 سال قبل

عضویت در بیش از 20 موسسه بین المللی داخلی و خارجی.

 

تشخیص شیوع کرونا 5 سال قبل

از مهمترین تشخیص‌های دکتر مسعود مردانی که باعث شد بعد از شیوع بیماری کووید 19 بسیار مورد توجه مردم قرار گیرد اظهار نظر او 4 سال قبل از شیوع این بیماری در ایران بود. دکتر مردانی با درج مطلبی در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار از شیوع بیماری کرونا در حج 5 سال قبل هشدار داده و از حجاج خواسته بود که به محض داشتن علایم به دکتر مراجعه کنند.

دکتر مسعود مردانی کرونا را پیش بینی کرده بود

با شیوع بیماری کرونا یا کووید 19 در ایران وی به عضویت ستاد مبارزه با کرونا درآمد. دکتر مسعود مردانی به گفته بیمارانی که به او مراجعه کرده‌اند فردی بسیار خوش‌رفتار است و تا زمانی که از بیماری مراجعه کننده اطمینان نداشته باشد دارویی تجویز نمی‌کند. مراجعان او می‌گوید از 15 تا 45 دقیقه برای هر بیمار وقت می گذارد و تا زمانی که به تشخیص قطعی نرسد و تمام وضعیت بیمار را بررسی نکند او را رها نکرده و دارویی تجویز نمی‌کند.

 

توجه به روحیه بیمار

یکی از خصوصیات دکتر مسعود مردانی که توجه مراجعانش را بسیار جلب کرده خوش خلقی اوست. بیمارانی که به او مراجعه می کنند برای مبارزه با بیماری‌شان انگیزه و روحیه‌ای بالا به دست می‌اورند.بیمارانی که تحت درمان او هستند می گویند دکتر مردانی بسیار به خصوصیات و ویژگی‌های فردی و فرهنگی افراد توجه دارد و کاملا می‌تواند اعتماد بیمارش را جلب کند.

 

این خوش خلقی و صمیمت را می‌توان از لحن صحبت و بیان دکتر مسعود مردانی در تلویزیون نیز متوجه شد او در مدت شیوع بیماری کرونا در تلویزیون حاضر شده و درباره این بیماری بسیار صحبت می کند و همچنان به مردم توصیه می کند نترسند و بهداشت را کاملا رعایت کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1400/10/03
درود برجناب آقای دکتر مسعود مردانی واقعا برای جامعه دلسوز ومهربان هستی خدا یارو ویاروشما باشه وزیر سایه امام زمان (عج) سلامت وتندرست باشید التماس دعا
عسل 1400/02/02
با سلام خدمت اقای دکتر مهربان و دوست داشتنی من از شهرکرد هستم اقای دکتر مردانی دهه هفتاد شهرکرد مطب داشتن و تمام مردم دوستشان داشتن واقعا پزشک با اخلاق و زبر دستی هستن با تشکر
ناشناس 1399/08/07
خیلی دکتر خوبی هستن
ناشناس 1399/07/19
با سلام من اهل تهران نیستم ولی بادلو جان درشبکه خبرمیادوزحمت میکشه بامردم صحبت میکنه ودلسوزانه حرف میزنه واقعا ازآقای دکترکمال تشکرداریم خداوند خودش وخانواده عزیش رو صحت وسلامت بداره وازتمامی مردم خواهش میکنم به تو صیه های آقای دکترگوش کنند به امیدخدا این ویروس ازبین برهوبا سپاس ازتمامی پزشکها وپرستارهای زحمتکش خداقوت به همه این عزیزان وخسته نباشن خداوند یارویاورشون باشه
ناشناس 1399/01/20
سلام مصاحبه تلویزیونی بسیار عالی هست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.