2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
نشانه‌های بارداری که به شما می‌گوید بچه‌تان دختر است یا پسر

نشانه‌های بارداری که به شما می‌گوید بچه‌تان دختر است یا پسر

اگر می‌خواهید زودتر از انجام آزمایش‌های دقیق بفهمید به احتمال زیاد جنین‌تان دختر است یا پسر می‌توانید به نشانه‌هایی که در زیر آمده است توجه کنید.

دوات آنلاین-برخی نشانه‌ها به زنان باردار می‌گوید جنینی که باردار هستند دختر است یا پسر. هرچند این نشانه‌ها قطعی و صددرصدی نیست اما تا حدود زیادی درست است و با توجه به آنها می‌توانید تا قبل از این‌که زمان مناسب برای آزمایش پزشکی فرا برسد جنسیت جنین را پیش‌بینی کنید.

 

میل به شیرینی‌جات برای زنانی که دختر باردار هستند

اگر برای غذاهای شیرین مانند شکلات ها و بستنی ها به جای غذاهای تند و ترش، اشتهای بیشتر و میل بیشتری دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که یک دختر بچه داشته باشید.

 

فهمیدن جنسیت جنین از روی تهوع صبحگاهی

تهوع صبحگاهی بیش از حد در طول بارداری، صرف نظر از سه ماهه اول، می تواند نشانه ی یک دختر بچه باشد این وضعیت با افزایش سطح هورمون و قند خون پایین، ارتباط دارد.

 

ضربان قلب سریع‌تر نشانه دختر بودن جنین

اگر ضربان قلب شما بالا باشد، یعنی ۱۴۰ تا ۱۶۰ ضربه در دقیقه، ممکن است یک دختر بچه در رحم داشته باشید.

نشانه های جنسیت جنین در زنان باردار

پوست روغنی و آکنه؛ نشانه‌ای از جنسیت جنین

اگر در فاز حاملگی جوش و بثورات روی پوست شما ظاهر شود، ممکن است یک دختر بچه در انتظار تولد باشد باز هم، این تابع مسائل هورمونی است.

 

بیشتر بخوانید: نسخه طب سنتی برای دختر یا پسر شدن فرزند

 

حمل بالا نشانه دختر بودن جنین

اگر به نظر می رسد فرزندتان در قسمت بالایی رحم قرار دارد، پس احتمال دارد که یک دختر را باردار باشید ؛همچنین، اگر بیشتر وزن کودک شما در وسط شکم باشد، این نشان می دهد که یک دختر بچه است.

 

تغییرات خلقی مادر نشانه‌ای درباره جنس جنین

اگر در دوران بارداری، شما تغییرات شدید خلق ،مانند:تحریک پذیری، افسردگی و خشم را تجربه کنید، احتمالا یک دختر دارید.

 

رنگ ادرار؛ نشانه‌ای برای تعیین جنسیت فرزند

رنگ ادرار شما می تواند جنس کودک را نشان دهد ، ادرار غلیظ زرد رنگ می تواند، به این معنی باشد که شما یک دختر باردار هستید.

 

بیشتر بخوانید: دلیل انواع ویار در خانم های باردار

 

مشخص شدن جنسیت جنین از روی جهت خواب

اگر در دوران بارداری بیشتر در سمت راست خوابیدید، می توانید تولد یک دختر بچه را انتظار داشته باشید.

زنان باردار چگونه جنس جنین را بفهمند

بافت و شفافیت مو نشانه چیست

اگر موهای شما نازک و شکننده شده باشد، به این معنی است که شما یک دختر باردار هستید، در حالی که موهای شفاف و براق نشان از یک پسر می دهد.

 

بینی شما به تعیین جنسیت فرزندتان کمک می‌کند

اگر هیچ تغییری در شکل بینی خود مشاهده نمی کنید، احتمالا دختر دارید با این حال، اگر بینی در حال رشد گسترده تر است، نشان می دهد بچه پسر است ؛ البته این در برخی از خانم ها به دلیل وراثت و وضعیت جسمی می تواند کاملا عکس باشد.

 

دختر یا پسر بودن جنین با توجه به اندازه سینه

هنگامی که سینه سمت چپ کمی بزرگتر از سمت راست است، یا اگر افزایش قابل توجهی در اندازه سینه شما وجود داشته باشد، به این معنی است که شما یک دختر دارید!

 

بیشتر بخوانید: زنان تا چند سالگی می‌توانند باردار شوند؟

 

از آزمون سیر استفاده کنید

هنگامی که شما یک سیر را می خورید و بوی بدن شما تغییر نمی کند، پس آن بچه دختر است ، اما اگر بوی سیر به سرعت از منافذ پوست شما خارج شود، این یک پسر است.

 

به خط تیره عمودی دقت کنید

خط تیره ای که روی شکم شماست نیز می تواند نشانگر جنسیت کودک باشد با توجه به اعتقاد عامیانه، اگر این خط بالای ناحیه شکم (ناف) شما پررنگ تر باشد، شما یک پسر بچه باردار هستید اما اگر خط در قسمت زیر ناف پررنگ تر باشد، پس شما یک دختر باردار هستید.

 

این نشانه ها و علائم بالا ممکن است برای بعضی ها درست باشد و ممکن است برای بعضی دیگر نباشد اگر علائم آن را درست تشخیص دهید و درست پیش بینی کنید، شما با افتخار مادر یک دختر زیبا خواهید بود ، در غیر این صورت، از غافلگیر شدن لذت ببرید.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.