2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

فیلم کامل تقلید صدا توسط علیرضا کیانی در قسمت ششم عصر جدید/7 فروردین

علیرضا کیانی با تقلید صدای بسیار ماهرانه در عصر جدید همه را به وجد آورد. او صدای سید بشیر حسینی را نیز تقلید کرد.

دوات آنلاین-تقلید صدا از جمله رشته‌های پرطرفدار در برنامه عصر جدید است. علیرضا کیانی یکی از افرادی است که در این رشته در قسمت 6 از فصل دوم عصر جدید روی صحنه رفت و صدای افراد زیادی از جمله سید بشیر حسینی را تقلید کرد. در نهایت نیز بشیر حسینی و رویا نونهالی رای سفید دادند و دو داور دیگر چراغ قرمز را روشن کردند. در نهایت تماشاچیان به این اجرا رای مثبت دادند.

 

ببینید: نمایش سجاد رضایی جوان الیگودرزی در نقش جوان کولبر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/01/15
به نظر من آرياعظيمي نژادبدردداوري وقضاوت نميخوره اون بنده خداکياني که تقليدصداي نکونام وکريمي ودکترحسيني راانجام دادبسيارکارش جالب وخنده داربود.اماعظيمي نژادبهش راي قرمز داد. بعداپرسيدن چراقرمزدادي گفت چون به من برخورد. من اگرجاي آقاي کياني بودم به عظيمي نژادميگفتم من اصلا به توسلام نکردم.چون ميدونم توسلايق شخصي خودت رالحاظ ميکني.نه قضاوت.....من تقليدصداي دکترراانجام دادم خوددکتربه من راي سفيد داد.اون موقع عظيمي نژاد .........واون حيايي که به هرچيزمسخره اي سفيد ميده.اينجاکه مردم به وجدآمدن قرمزميده.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.