2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا آرش و رستا در آخر سریال دل ازدواج می‌کنند/ چه کسی رستا را در شب عروسی دزدید

آیا آرش و رستا در آخر سریال دل ازدواج می‌کنند/ چه کسی رستا را در شب عروسی دزدید

آخر سریال دل چه می‌شود؟ آیا رستا و آرش به هم می‌رسند؟ تکلیف رابی چه می‌شود؟ آیا کسی که رستا را ربوده بود شناسایی می‌شود؟

دوات آنلاین-سریال دل توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و حالا همه منتظر هستند تا سرنوشت آرش و رستا روشن شود. خیلی‌ها امیدوار هستند این دو در آخر سریال با هم ازدواج کنند اما با مشکلاتی که وجود دارد می‌توان چنین پایانی را تصور کرد؟

 

پیش از این‌که تکلیف ازدواج آرش با بازی حامد بهداد و رستا با بازی ساره بیات مشخص شود باید این موضوع معلوم شود که چه کسی عروس خانم را در شب جشن ازدواجش ربود و انگیزه‌اش از این عمل مجرمانه چه بود؟ در این رابطه چند احتمال وجود دارد.

کوروش تهامی در نقش نکیسا در سریال دل

آیا نکیسا در ماجرای ربودن رستا نقش دارد

نکیسا فردی است که مورد اعتماد رستا و خانواده‌اش است به‌گونه‌ای که همیشه و هر کجا خسروخان- پدر رستا- را همراهی می‌کند و حتی وقتی قرار شد جشن تولد غافلگیرکننده‌ای برای رستا بگیرند نکیسا تنها مهمان این خانواده بود البته این جشن برگزار نشد.

 

نکیسا شخصیتی ساکت و آرام دارد اما بعید نیست به دلیل رفت و آمدهای زیاد به خانه خسروخان به رستا علاقه‌مند شده باشد، علاقه‌ای که هرگز جرات بیان آن را پیدا نکرده و به همین دلیل از ازدواج رستا و آرش بسیار دلخور شده و در نهایت تصمیمی جنون‌آمیز گرفته تا این ازدواج را به هم بزند.

 

نکیسا تاکنون در سریال دل هیچ کار مهمی انجام نداده است و اگر قرار باشد تا پایان سریال همین طور فقط گوشه‌ای حضور منفعل داشته باشد وجود چنین شخصیتی در کل سریال غیرضروری به نظر می‌رسد و می‌شد به‌راحتی او را حذف کرد بدون این‌که اشکالی در روند داستان به وجود بیاید. بنابراین نکیسا در نهایت باید دست به عملی مهم بزند که سرنوشت داستان را مشخص کند.

 

این نقش را بازیگری سرشناس و کاربلد یعنی کوروش تهامی بازی می‌کند و همین امر نشان‌دهنده اهمیت نقش نکیسا است اما تاکنون این اهمیت را نفهمیده و ندیده‌ایم. بنابراین باید منتظر باشیم تا نکیسا کاری مهم انجام بدهد. البته این احتمال وجود دارد که او رستا را ندزدیده باشد و کار مهمش انتقام گرفتن از آدم‌ربا باشد.

مهراوه شریفی نیا در نقش رابی در سریال دل

آیا رابی پشت پرده ماجرا است

رابی با بازی مهراوه شریفی نیا به شدت عاشق آرش است. او یک بار به خاطر او اقدام به خودکشی کرد و در واقع از جانش گذشت. بنابراین هیچ بعید نیست رفتار جنون آمیز دیگری نیز مرتکب شود.

 

او زمان عروسی آرش در خارج از کشور بود. بنابراین برای چنین جرمی همدستانی در ایران باید داشته باشد و البته بعید است بدون دخالت خاله‌اش یعنی توران بتواند چنین نقشه‌ای را طراحی و اجرا کند.

یکتا ناصر و ساره بیات در سریال دل

احتمال دخالت آوا در ربودن خواهرش

آوا با بازی یکتا ناصر خواهرناتنی رستا است. اگرچه در طول سریال نشان داده که واقعا خواهری دلسوز و مهربان است اما بعید نیست این رفتارهای او فقط یک نقاب بر چهره‌اش باشد. شاید به هر دلیل او به خواهرش حسودی می‌کند. شاید برای خودش نقشه‌هایی داشته که ازدواج آرش و رستا آنها را به هم می‌زده، شاید در این میان دلشکسته شده باشد.

 

آوا یکی از معدود افرادی بوده که از زمان و مکان حضور خواهرش در شب عر.سی اطلاع داشته و حتی والدین عروس و داماد هم نشانی آرایشگاه را نداشتند. پس این احتمال وجود دارد که آوا کسی را علیه خواهرش اجیر کرده باشد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده باشد باید منتظر وقایع غافلگیرکننده زیادی باشیم.

نسرین مقانلو در سریال دل

مادر آرش در به هم خوردن عروسی چه نقشی دارد

همه می‌دانیم توران با بازی نسرین مقانلو از همان ابتدا با ازدواج آرش و رستا مخالف بود اما آیا برای ممناعت از این وصلت چنین نقشه مجرمانه‌ای را کشیده است؟ این احتمال کمی بعید به نظر می‌رسد. چون اگر در نهایت معلوم شود همه چیز زیر سر توران بوده آن وقت مخاطبان سریال غافلگیر نمی‌شوند و اتفاق ویژه‌ای رخ نخواهد داد. بنابریان پایان سریال چندان شگفت‌انگیز نخواهد شد اما به هر حال او نیز یکی از مظنونان است.

مهدی کوشکی در نقش مهران در سریال دل

آیا مهران رستا را ربود

مهران با بازی مهدی کوشکی دخالت در ماجرای آدم ربایی را در حضور رستا انکار کرده اما آیا باید حرف او را باور کرد؟ مهران آن روز در آرایشگاه بود. او رستا را تهدید کرد. این جوان به مشروبات الکلی اعتیاد دارد و مقید به اصول اخلاقی نیست. رفتارهای پرخاشگرایانه دارد و هر لحظه ممکن است از کوره دربرود و کاری جنون آمیز انجام بدهد. بنابراین مهران هم یکی از مظنونان است هر چند خودش وانمود کند بی‌گناه است.

 

البته مقصر بودن مهران باز هم موضوع عجیبی برای بینندگانی که سریال دل را تا آخر دنبال می‌کنند نخواهد بود و به همین دلیل ممکن است نویسندگان سریال او را فقط به عنوان یک گزینه انحرافی در داستان قرار داده باشند.

آرش و رستا در سریال دل

آیا ازدواج آرش و رستا ممکن است

سریال دل یک سریال عاشقانه است و توقع از چنین سریالی این است که پایانی خوش داشته باشد و شخصیت‌های اصلی به هم برسند. در واقع بسیاری از بینندگان سریال را به امید ازدواج رستا و آرش دنبال می‌کنند. این اتفاق در سریال مانکن رخ نداد و در آن سریال همتا و کاوه با هم ازدواج نکردند. آیا در سریال دل هم پایانی تلخ یا غیرمنتظره رقم خواهد خورد؟

 

اگر رباینده رستا شناسایی و انگیزه‌اش مشخص شود آنگاه آرش همه چیز را می فهمد و دوباره سراغ رستا می‌رود. رستا هم کمی آرام‌تر می‌شود اما مخالفت‌های توران چه می‌شود؟

 

به نظر می‌رسد توران در پایان سریال به شخصیتی ضعیف تبدیل خواهد شد که دیگر توانی برای مخالفت ندارد. بنابراین می‌توان به ازدواج این دو عاشق امیدوار بود. در این صورت رابی عاقبت خوبی نخواهد داشت و باز هم بازنده این بازی خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مریم 1401/11/03
اگه آرش و رستا بهم برسن خیلی خوب میشه من فعلا ندیدم تازه دارم قسمت ۲۵ رو میبینم
هما 1400/07/02
فاطمه جان فکر کنم اگر آرش بره تو کما (ICU ) میمیره . چون مگه آرش چقدر جون داره ???? ولی خب بیشتر از همه آرش گناه داره ، دلم براش میسوزه. از نکیسا بابت کارش توقع نداشتم. بببااااااببببباااااا نکیسا رستا را دزدیدی بست بود ، دیگه چرا آرش و میکشی.
فاطمه 1400/07/02
نه واقعا مرسا راست میگه اگه آرش رفت تو کما ( ICU ) چکار کنیم. ووووووااااااااااااییییییییییییییییی 🙀🙀🙀🙀🙀
مرسا 1400/06/20
به نظرتون آرش می ره تو کما ( ICU ) ???? اگر بره رستا ، توران ، اتابک ، رابی سکته می کنند. 😢😢😢😢
راحله 1400/06/18
نظر شما چیه ??????????
راحله 1400/06/18
با سلام رستا و آرش به هم میرسن . ❤❤❤❤❤ من دوست داشتم که آوا زنده بمانه ولی نکیسا بابت کاری که کرده به دست قانون مجازات بشه ( اعدام بشه ) چون به غیر از تجاوز به رستا میخواست آرش را هم بکشد و بنابراین باید مجازات می شد . و من دلم برای آرش میسوخت چون به خاطره گناهی که نکرده تاوان پس می داد.
زهرا 1400/03/04
اخر من نفهمیدم رستارو کی دزدید😩😩😩
ز.ش 1399/11/18
نکیسا رستا رو دزدیده بعدباهم ازدواج میکنن امابعدازاینکه رستامتوجه میشه ازش جدامیشه
طهورا 1399/10/11
من که تازه به قسمت سی رسیدم اما مطمعن بودم از اول که کار نکیسا هست اما فکر نمیکردم اوا هم بد باشه به هر حال سریال خوب و جالبی هست و خیلی بهتر از مانکنه مانکن اخرش کاوه مرد و فیلم خیلی بد شد اما دل خیلی باحاله و ارش و رستا به هم میرسن
زکریا 1399/09/09
کارنکیساوآوابود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.