2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
2 برادر نخستین قربانیان حوادث چهارشنبه‌سوری

2 برادر نخستین قربانیان حوادث چهارشنبه‌سوری

این برادران بر اثر انفجار مواد محترقه در ملارد جان‌شان را از دست دادند.

دوات آنلاین-انفجار موادمحترقه در سرآسیاب ملارد و مرگ دو برادر، نخستین حادثه مرگبار مرتبط با چهارشنبه‌سوری را رقم زد.

 

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 50 دقیقه دوشنبه صدای انفجار شدیدی سکوت خیابان امینی در سرآسیاب ملارد را شکست. اهالی سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و متوجه انفجار در یکی از واحدهای مسکونی این خیابان شدند.

 

آنها بلافاصله با اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

 

خانه در آتش می‌سوخت و چند نفر از اهالی سعی کردند قبل از حضور امدادگران ساکنان خانه را از میان شعله‌های آتش خارج کنند.

 

بر اثر شدت انفجار شیشه‌های خانه‌های اطراف هم شکسته بود و چند نفر از همسایه‌ها دچار مصدومیت و شوک شده بودند.

 

دقایقی بعد خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس اورژانس خود را به محل رسانده و عملیات مهار آتش و نجات ساکنان خانه را آغاز کردند.

 

به گفته، رئیس آتش‌نشانی ملارد، علت این حادثه انفجار موادمحترقه بود و پسر جوانی در محل فوت کرده بود و 9 نفر دیگر از ساکنان خانه و اهالی مصدوم شده بودند.

 

جمال نادری‌پور افزود: آتش‌نشانان بلافاصله آتش را مهار کرده و با ایمن‌سازی محل، به عملیات خود پایان دادند.

 

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران در تشریح حادثه به خبرنگار جام‌جم گفت: پس از گزارش این حادثه به پلیس، تیمی از ماموران در محل حاضر شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند. بر اثر شدت انفجار، در و پنجره‌های خانه و بخش‌هایی از دیوار تخریب شده و به خانه‌ همسایه ها  هم خسارت وارد شده بود.

 

سرهنگ سرپناه درباره علت حادثه عنوان کرد: دو برادر در حال ساخت موادمحترقه با اکلیل و سرنج بودند که انفجار این مواد باعث مرگ یکی از آنها در محل شد. برادر دیگر هم پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

 

وی ادامه داد: پدر و مادر خانواده و فرزند دیگرشان که 9 ساله است، در این انفجار مصدوم شده بودند که پس از اقدامات درمانی مرخص شدند.

 

معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران در پایان از خانواده‌ها خواست در این روزها نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و اجازه ندهند آنها سراغ موادمحترقه پر خطر بروند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.