2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
خوش تیپی دارا حیایی و کیسان دیباج، بازیگران نقش هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

خوش تیپی دارا حیایی و کیسان دیباج، بازیگران نقش هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت

دارا حیایی و کیسان دیباج هر دو عکس بالا را صفحات‌شان در اینستاگرام منتشر کردند. این دو نه تنها در نقش هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت با هم رفیق هستند بلکه در خارج از دنیای بازیگری هم دوستان خوبی برای یکدیگر محسوب می‌شوند.

دوات آنلاین-دارا حیایی و کیسان دیباج این روزها در اوج شهرت هستند، شهرتی که البته بی‌دلیل به دست نیامده است و این دو با بازی در نقش‌های هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت نشان داده‌اند بسیار بااستعداد و توانا هستند.

 

در ابتدا وقتی از حضور دارا حیایی در یک سریال صحبت می‌شد شاید این احتمال به ذهن خطور می‌کرد که او به واسطه پدرش به تلویزیون راه یافته است اما دارا نقش هاشم را چنان زیبا و باورپذیر بازی کرد که به همه ثابت شد او توانایی‌های بالایی دارد و اگرچه پسر امین حیایی است اما خودش را هم باید به عنوان دارا حیایی شخصیتی مستقل محسوب و حساب ویژه‌ای برایش باز کرد.

 

کیسان دیباج هم پیش از این روی صحنه رفته و در نمایش‌های مختلف بازی کرده بود اما حضور در یک سریال تلویزیونی آن هم سریالی با این بزرگی را تجربه نکرده بود و شاید خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند بازی او تا این حد جذاب و خوب از کار دربیاید و دیباج بتواند مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند.

 

سریال از سرنوشت بی شک یک کار گروهی است و اگرچه این دو بازیگر بیش از همه مطرح شده‌اند اما اگر دیگر بازیگران یا سایر عوامل کار خود را به درستی انجام نمی‌دادند حیایی و دیباج هم تا این حد موفق نبودند.

 

این روزها سرنوشت هاشم و سهراب برای همه مهم شده است و خیلی‌ها این سریال با دقت دنبال می‌کنند. از سرنوشت نشان داده است اگر سریالی درست و اصولی ساخته شود و تمام عناصر آن درست باشد می‌تواند مخاطبان زیادی را مشتاق کند. ضمن این‌که این سریال توانسته وظیفه آموزشی خود را هم به درستی انجام بدهد بدون این‌که شعارگونه رفتار کند و بخواهد جنبه تربیتی‌اش را به زور به مخاطب دیکته کند.

 

هاشم و سهراب نه فقط برای کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست می‌توانند الگو باشد بلکه برای همه جوانان و حتی بزرگسالان هم نمونه خوبی هستند؛ دو شخصیتی که با وجود همه موانع و سختی‌ها همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد و اگرچه کمبودهای زیادی دارند اما از راه راست منحرف نمی‌شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/02/21
باسلام فیلم ازسرنوشت خیلی جالب وآموزندست ممنون ازهمه دست اندرکاران موفق باشید وآرزوی سلامتی دارم براتون خداقوت دلاوران.
ناشناس 1399/08/26
واقعا من خیلی فصل ۳را دوست داشتم و بیشتر قسمت 1۲را خیلی خوب بازی کرد دارا انشا الله همیشه موفق باشد همی خانوادمون امین حیایی ودارا میشناسند
ناشناس 1399/08/13
دمتون گرم خیلی عالی بازی کردین انشا الله موفق باشید خدا شمارو حفظ کنه
عشق 1399/03/13
آقای دارا حیایی و آقای کیسان دیباج عاشقتونم. واقعا دمتون گرمم
ناشناس 1399/03/02
فصل دو برنامه از سرنوشت خیلییی عالی لطفا فصل ۳ اون را هم در خرداد پخش کنید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
مبینا 1398/12/08
کیسان ودارا عشقین
حسين 1398/12/01
دارا حيايي بينظيره عاليه در نقش هاشم موفق باشه اين عزيز .
نازنين 1398/11/30
دارا حيايي با چهره و صدا و بازي بينظيرش مخاطبان را جذب كرده برايش ارزوي بهترينها رو دارم .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.