2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم عطر داغ + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم عطر داغ + خلاصه داستان و بازیگران

فیلم عطر داغ را ببنیم یا نه؟ موضوع آن درباره چیست و کدام هنرمندان در آن بازی کرده‌اند؟

دوات آنلاین-عطر داغ فیلمی اجتماعی و خانوادگی است که به موضوع جوانان به ویژه دختران می‌پردازد و مخاطب آن خانواده‌ها هستند. خلاصه داستان و بازیگران این فیلم در زیر معرفی شده است:

 

عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی، تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان و نویسندگی علی حمیدنژاد و علی شورورزی محصول سال 1397 است.

پوستر فیلم عطر داغ

خلاصه داستان فیلم عطر داغ

فیلم عطر داغ در راستای سلامت خانواده، روایتی از زندگی انسان ها به ویژه جوانانی است که در مواجهه با چالش ها و حوادث تلاش می کنند سرنوشتشان را تغییر دهند.

عکس  فیلم عطر داغ

در این فیلم دختری به نام مریم با دوست خود به تله‌کابین می‌رود. در میان راه کابین از کار می‌افتد و دختر باید تا ساعت 9 شب خانه باشد که این تاخیر مریم را به چالش و مسیر و تجربه‌ای جدید می‌کشاند. بیرون ماندن او یک‌سری اتفاقات برای خودش و خانواده‌اش در پی دارد که....

عکس  فیلم عطر داغ

بازیگران فیلم عطر داغ

خاطره اسدی، مهردادصدیقیان، بهاره كیان افشار، شیوا مكی نیان، احسان امانی و سیما تیر انداز با هنرمندی شهرام حقیقت دوست بازیگران اصلی فیلم عطر داغ هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.