2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تلاش برای دستگیری مظنون به قتل زن میانسال

تلاش برای دستگیری مظنون به قتل زن میانسال

در شرایطی که احتمال داده می‌شود زن میانسال به قتل رسیده است از تنها مظنون این پرونده اثری نیست و پلیس بین الملل باید در این رابطه وارد عمل شود.

دوات آنلاین-بدست آمدن سرنخ‌هایی جدید در مورد مفقود شدن زنی 50 ساله، باعث شد تا بازپرس جنایی احتمال قتل را به عنوان یکی از فرضیه‌های قوی مورد بررسی قرار دهد و درخواست اعلان قرمز برای جوانی که نقش راننده‌ این زن را داشت صادر کند.

 

دی ماه پارسال خانواده زنی 50 ساله با مراجعه به پلیس از مفقود شدن خواهر خود خبر دادند و پس از آن بود که تحقیقات برای پیداش شدن این زن آغاز شد.

 

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت این زن که تابعیتی دوگانه (ایرانی – آمریکایی) دارد تنها زندگی می‌کند و سال‌ها قبل شوهرش در آمریکا فوت شده و پس از آن نیز این زن ازدواج نکرده و فرزندی هم ندارد.

 

این زن بین ایران و آمریکا در رفت و آمد بود و اخیرا هم بعد از فوت پدرشان به ایران آمده بود و پسر جوان و متاهل به عنوان راننده او را به هر جای که می‌خواست می‌برد.

 

پسر جوانی که به عنوان راننده زن میانسال کار می‌کرد مورد تحقیق قرار گرفت و گفت آخرین بار این زن را به مقصدی رساند و بعد از آن دیگر از او خبری ندارد.

 

در ادامه نیز چند مظنون شناسایی شدند و هر کدام در مرحله‌ای از تحقیقات مورد پرس‌وجو قرار گرفتند، اما در نهایت همه آنها از اتهام نقش داشتن در مفقود شدن زن میانسال مبری شدند. در ادامه تحقیقات بار دیگر پسر جوانی که به عنوان راننده زن میانسال فعالیت می‌کرد مورد ظن قرار گرفت اما زمانی که ماموران تصمیم به احضار او گرفتند متوجه شدند که او در دسترس نیست. بنابراین خانواده او شناسایی شدند ولی آنها نیز از سرنوشت این جوان اظهار بی اطلاعی کردند. از این رو با توجه به گذشت زمانی بیش از یکسال از مفقود شدن زن میانسال و همچنین ناپدید شدن راننده او احتمال قتل به عنوان یکی از فرضیات قوی مطرح است و احتمال دخالت راننده در مفقود شدن و قتل این زن بسیار پر رنگ به نظر می‌رسد.

 

بنابراین بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با درخواست اعلان قرمز به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دستور داده است اینترپل را در جریان این موضوع قرار دهند تا اگر این جوان در خارج از کشور به سر می‌‌برد، دستگیر و به ایران بازگردانده شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.