2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی و کارنامه هنری نازنین احمدی، برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر 98

بیوگرافی و کارنامه هنری نازنین احمدی، برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر 98

نازنین احمدی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن در چه فیلم‌هایی بازی کرده و چگونه وارد عرصه هنر شده است؟ با کارنامه نری این بازیگر زن آشنا شوید.

دوات آنلاین-نازنین احمدی افتخاری بزرگ را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده و در جشنواره فجر 98 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کرده است. با بیوگرافی این هنرمند بیشتر آشنا شوید:

 

ورود نازنین احمدی به دنیای بازیگری

نازنین احمدی در  رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران مدرک کارشناسی دریافت کرده.

 

او به غیر از کارهای دانشجویی کار حرفه ای را از تئاتر شهر آغاز کرده است و در نمایش های هدهد، مجلس نامه، واقعه در مجلس سودابه خوانی، پنهان خانه پنج در، تله موش، دقیقه های بی حوصله و... و همچنین در سریال «بی گناهان» ایفای نقش کرده است.

 

او همچنین در فیلم های کوتاه آیینه، لبریز، اینجا آسمان ابری است، لیلا می میرد و... حضور داشته و در طی سال های اخیر در کنار بازیگری به صورت حرفه ای به کار مونتاژ می پردازد.

نازنین احمدی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن

فیلم‌های سینمایی نازنین احمدی

نازنین احمدی تاکنون در 8 فیلم سینمایی بازی کرده است که شامل فیلم‌های زیر می‌شود:

ابر بارانش گرفته (۱۳۹۸)

ناپدید شدن (1396)

ضربه فنی (1396)

سندباد و سارا (۱۳۹۵)

حریر (۱۳۹۳)

قبیله من (۱۳۹۰)

سه زن (۱۳۸۵)

نازنین احمدی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن

دریافت سیمرغ بلورین

نازنین احمدی از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او این جایزه را به خاطر بازی در فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر دریافت کرد.

 

نازنین احمدی درباره نقشش و کم دیالوگ بودن آن توضیح داد: به نظرم نقش کم دیالوگی در فیلم نداشتم. اما درباره چگونگی حضورم در فیلم باید بگویم ابتدا که فیلمنامه را خواندم شیفته آن شدم و آقای برزگر نیز لحظه به لحظه در کنار من بود و به نقشم کمک می‌کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.