2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تحقیقات بی‌نتیجه برای یافتن زهرا حسینی، دختر 2 ساله گمشده

تحقیقات بی‌نتیجه برای یافتن زهرا حسینی، دختر 2 ساله گمشده

زهرا حسینی شیرازی کجا است؟ آیا او را ربوده‌اند؟ حادثه‌ای برایش رخ داده است؟ هنوز هیچ کس نمی‌داند و پلیس هم به نتیجه‌ای نرسیده است.

دوات آنلاین-هنوز اثری از زهرا حسینی شیرازی دختر 2 ساله اهل شهرری که مقابل منزلش‌شان گم شد به دست نیامده و تحقیقات پلیس در این رابطه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است با این حال به گفته رییس پلیس آگاهی تهران بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.

 

زهرا حسینی شیرازی شهریور امسال هنگامی که مقابل خانه‌شان در حال بازی بود ناگهان ناپدید شد. از آنجا که در نزدیکی خانه آنها کانال آب وجود دارد ابتدا این احتمال داده شد که دخترک در کانال افتاده باشد اما آتش‌نشانی ردی از دختر پیدا نکرد. بعد از آن فرضیه‌های دیگر مطرح و عکس دختر خردسال در فضای مجازی منتشر شد با این حال باز هم ردی از او به دست نیامد.

 

پدر زهرا پیش از این گفته بود: من فکر میکنم یک رهگذر زمانی که داشته از سرکوچه رد می‌شده یك لحظه چشمش به زهرا افتاده و به بهانه دادن خوراکی یا نشان دادن تلفن همراه، او را به سمت خودش کشانده است. حالا دیگر شکی ندارم زهرا را ربوده اند. البته زهرا دختری بود که حتى بغل فامیل هم نمی رفت و نمیدانم چه شده با آن فرد غریبه همراه شده است.

 

تحقیقات درباره سرنوشت زهرا ادامه دارد

حالا سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت پرونده زهرا حسینی دختر بچه ۲ ساله اگفته است: در ابتدا پیش بینی‌ می‌کردیم که شاید این دختر بچه در کانال جلوی در منزل افتاده باشد که این فرضیه را پیگیری کردیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سایر گزینه‌های مرتبط با گم شدن این کودک را رها نکرده‌ایم، افزود: یکی از پرونده‌های جاری پلیس آگاهی که مرتب جلساتی را در راستای آن برگزار و پیگیری می‌کنیم، همین موضوع است و امیدواریم به نتایجی برسیم.

 

او درباره پیگیری پرونده بیان کرد: در حال حاضر گزینه‌های مختلفی در دست داریم که در حال پیگیری آنها هستیم، اما کانال نزدیک محل زندگی این کودک مقداری ذهن ما را معطوف خودش کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امير 1398/11/22
به اميد خدا ؤ با دعاي خير مردم ؤ تلاش بي وقفه زحمتكشان پليس ؤ توسل به ائمه اطهار تلاش ها نتيجه خواهد داد من نذر حضرت زهرا كردم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.