2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سرنوشت زهرا حسینی، دختر گمشده همچنان در ابهام

سرنوشت زهرا حسینی، دختر گمشده همچنان در ابهام

پلیس می‌گوید به احتمال زیاد زهرا حسینی شیرازی، دختر 2 ساله ورامینی داخل کانال آب افتاده است.

دوات آنلاین-سه ماه بعد از ناپدید شدن زهرا حسینی شیرازی از مقابل خانه‌اش در ورامین هنوز اثری از این کودک نیست و پلیس احتمال می‌دهد او داخل کانال آب افتاده باشد.

 

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره آخرین جزئیات از پرونده مفقودی زهرا دختربچه 2 ساله ورامینی که حدود سه ماه است مفقود شده است، گفتت: تحقیقات را متوقف نکرده و پرونده را رها نکرده ایم و جستجوها برای دریافت ردی از این دختربچه همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: متأسفانه اطلاعات جدیدی از آخرین وضعیت این دختربچه نداریم و همچنان احتمال اینکه کودک در کانال آب نزدیک خانه افتاده باشد، بالا است.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با رد شایعاتی از این پرونده که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هیچ کدام از اعضای خانواده دستگیر نشده اند و اعتیاد داشتن پدر و مادر این کودک هم رد می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: گفت‌وگو با پدر و مادر زهرا حسینی شیرازی

 

وی افزود: تیم تجسس پلیس آگاهی که مسئول این پرونده هستند، پرونده مفقودی این دختربچه را در پرونده‌های جاری قرار داده اند و مادام در حال جستجو برای پیدا کردن سرنخ‌های جدیدی هستند.

 

لطفی تصریح کرد: بنده خودم هم هر هفته آخرین جزئیات پرونده را از افسر پرونده و مسئول تجسس پیگیری می‌کنم و امیدواریم بتوانیم سرنخی در رابطه با این دختربچه پیدا کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/11/21
عزیزم.زهرا جان .کجایی؟انشالله به یاری خداو توجهات امام زمان سر نخ هایی بدست بیاد ،کودک معصوم به اغوش خانواده برگرده.ای ادم خبیث و بی وجدانی که بچه رو بردی.دلت رحمی بیاد و تا اخرتت رو بیشتر از این خراب نکردی .بچه رو برگردون.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.