2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا سهراب و هاشم در آخر سریال از سرنوشت پولدار و موفق می‌شوند

آیا سهراب و هاشم در آخر سریال از سرنوشت پولدار و موفق می‌شوند

سرنوشت سهراب و هاشم چه می‌شود؟ آیا به خواسته‌ها و هدف‌هایشان می‌رسند؟ آیا ثروتمند می‌شوند و کارخانه خودشان را راه می‌اندازند؟

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت روی زندگی هاشم و سهراب متمرکز شده است و همه منتظر آن هستند که ببینند برای این دو در آخر سریال چه اتفاقی می‌افتد و آیا می‌توانند به افرادی موفق تبدیل شوند یا این‌که پولدار خواهند شد؟ ازدواج خواهند کرد؟

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

سرنوشت سهراب در آخر سریال چه می‌شود

سهراب با بازی کیسان دیباج پسری باهوش است که می‌تواند در تحصیل موفق شود. او از کودکی برای درس خواندن سختی‌های زیادی کشیده مخصوصا بعد از اینکه از مدرسه اخراج شد و به ناچار به کلاس‌های شبانه رفت با این حال هرگز درس و مدرسه را فراموش نکرد و در زمانی هم که زندگی مستقلش را شروع کرد با این که مجبور بود سخت کار کند هرگز کتاب‌هایش را کنار نگذاشت و برای قبول شدن در کنکور بسیار تلاش کرد.

 

سهراب به دانشگاه می‌رود و با جدیت به تحصیل ادامه می‌دهد اما او مشکلات دیگری هم دارد. از یک طرف ذهنش درگیر گذشته خودش است و دنبال خانواده واقعی می‌گردد. او همچنان امیدوار است ردی از پدر و مادرش پیدا کند و بفهمد کیست و چه گذشته‌ای داشته و چرا او را به پرورشگاه سپرده‌اند.

 

از سوی دیگر سهراب برای ادامه زندگی چاره‌ای ندارد جز این‌که سخت کار کند. او از کار کردن هراس و ابایی ندارد و اتفاقا بسیار سخت‌کوش است اما درس خواندن در چنین شرایطی برای او کمی دشوار می‌شود. با این حال با توجه به آنچه ما تا به حال از سهراب دیده‌ایم او پا پس نخواهد کشید و برای رسیدن به آرزوهایش با جدیت تلاش می‌کند.

عکسی از پشت صحنه سریال از سرنوشت

نتیجه تلاش‌های سهراب چه می‌شود؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید تا پایان فصل سوم سریال از سرنوشت منتظر ماند. در این میان چند احتمال وجود دارد.

 

احتمال اول شکست خوردن سهراب است که بسیار بعید است. چون ما در تمام طول سریال شاهد زحمات او بوده‌ایم.

 

احتمال دیگر این است که او به فردی علمی و دانشمند تبدیل شود که در این صورت لیاقتش را دارد.

 

احتمال سوم این است که او در تجارت یا صنعت به موفقیت دست یابد و پولدار شود. در این صورت به نظر می‌رسد سهراب گذشته خودش را فراموش نکند وتمام تلاشش این باشد که به دیگرانی که شرایط مشابه دارند کمک کند.

 

موضوع بعدی ازدواج است. این احتمال وجود دارد که سهراب و آرزو با بازی مرضیه موسوی با وجود همه موانع در فصل سوم سریال با هم ازدواج کنند.

دارا حیایی در سریال از سرنوشت

سرنوشت هاشم در آخر سریال چه می‌شود

هاشم با بازی دارا حیایی در سریال از سرنوشت شخصیتی متفاوت نسبت به سهراب دارد. او در زمینه درسی کمی عقب‌تر از سهراب است با این حال کوشش می‌کند تحصیلات خود را ادامه بدهد.

 

هاشم به نغمه دل بسته است و یکی از آروزهایش ازدواج با او است. البته به نظر می‌رسد به این آرزو برسد. چون وقتی سن هاشم بالاتر رفت در خواستگاری از نغمه با بازی فاطمیا بهارمست مشکلی نخواهد داشت و خاله پوری مخالفتی نخواهد کرد.

 

هاشم نیز مانند سهراب آرزو دارد در زمینه شغلی موفق و فردی پولدار شود. او نیز تمام تلاشش را به کار می‌گیرد و با روحیه بالا پیش می‌رود البته طبیعی است که در این مسیر با شکست‌هایی مواجه شود اما در نهایت به نظر می‌رسد او هم ثمره کارهایش را ببینید و به نتیجه دلخواهش برسد البته ممکن است این نتیجه در حد آرمانی نباشد و او فوق العاده ثروتمند نشود اما به حدی پول خواهد داشت که زندگی خانوادگی‌اش را اداره کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/02/27
مرسی فصل های دیگر این را هم بسازیید ممنون
امیری 1399/09/02
ببخشید یه سوال دارم ایا هاشم می میرد
aram 1399/08/22
عالییییییییییییییییییییییییییی منکه عاشقشم مرسی واقعا دستتون درد نکنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.