2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سیما بابایی بازیگر نقش هما در سریال خواب زده

بیوگرافی کامل سیما بابایی بازیگر نقش هما در سریال خواب زده

سیما بابایی قبل از بازی در سریال خواب زده در یک فیلم کوتاه به نام نجاتم بده بازی کرده و برنده جایزه شده‌بود. بیوگرافی کامل سیما بابایی را بخوانید

دوات آنلاین-سیما بابایی بازیگر و طراح لباس سینما و تلویزیون ایران  است که اولین بار در سریال خانگی که توسط سیروس مقدم ساخته شد دیده شد. او در سریال خواب زده نقش هما را بازی کرد. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید:

 

سریال خواب زده ف ساخته سیروس مقدم دومین کار سیما بابایی محسوب می‌شود

سیما بابایی پیش از بازی در سریال خواب‌زده که سریالی خانگی در ژانر وحشت است در یک فیلم کوتاه بازی کرد که برای بازی در آن فیلم جایزه از یک جشنواره بین المللی دریافت کرد.  از مهم‌ترین آثار سیما بابایی می‌توان به فعالیت در سریال آرمان‌ دو اشاره کرد. البته او در این سریال طراح لباس بود.

سیما بابایی با سریال خواب زده که در شبکه خانگی توزیع شد وارد عرصه سریال شد

برخی از اهالی سینما حضور سیما بابایی در سریال آرمان‌دو به کارگردانی احسان عبدی‌پور را مهمترین اتفاق زندگی کاری او می‌دانند چرا که همین حضور باعث شد تا او بتواند با افراد زیادی در سینما و تلویزیون آشنا شده و وارد عرصه سریال و فیلم شود.

 

آرماندو شروع یک راه برای سیما بابایی

سیما بابایی توانست با فعالیت در سریال آرمان‌دو تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند او در طراحی لباس این سریال بسیار موفق عمل کرد و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، علیرضا استادی و سحر ولدبیگی توانست سطح کاری او را متحول کند.

سیما بابایی در سریال خوبا زده با علیرضا شجاع نوری و لادن مستوفی هم بازی بود

نقش هما در سریال خواب زده اولین بازی جدی سیما بابایی

سریال خواب زده اولین کار سیما بابایی در حوزه بازی در سریال است. او نقش اصلی سریال خواب زده را برعهده دارد، نقش مقابل او را امیرعلی دانایی در نقش رها بازی می کند. این دو خوابی مشترک می‌بینند و همین خواب آنها را بهم نزدیک کرده و رابطه عاشقانه‌ای بین آنها شکل می‌گیرد.

 

لادن مستوفی و علیرضا شجاع نوری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
احمد 1399/04/25
این سریال»ژانر وحشت نیست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.