2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زن خدمتکار، مدعی آزار شیطانی

زن خدمتکار، مدعی آزار شیطانی

زن خدمتکار که مدعی است برای گذران زندگی در خانه‌های مردم کار می‌کند، یک راننده پژو را متهم به تجاوز کرد.

دوات آنلاین-زن خدمتکار که به عنوان مسافر سوار بر پژویی شده‌ بود مدعی است از سوی راننده مورد آزار واذیت قرار گرفته است. او دادگاه کیفری استان تهران شکایت کرد.

 

این زن میانسال یک هفته قبل به کلانتری مراجعه کرد و مدعی شد از سوی یک راننده مورد آزار قرار گرفته است.

 

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده‌ بود گفت: همسرم کارگر است و من برای اینکه کمک خرج خانه باشم در خانه‌های مردم کار می‌کنم. روز حادثه در خانه‌ای مشغول به کار بودم که همسرم تماس گرفت و گفت بعد از ظهر مهمان داریم من هم با خانم خانه صحبت کردم و اجازه گرفتم که بروم. برای اینکه زودتر به خانه برسم اولین ماشینی که بوق زد دست بلند کردم. یک پژو بود که فکر کردم واقعا مسافرکش است. وقتی سوار ماشین شدم مرد راننده سر صحبت را باز کرد و از من پرسید که شغلم چیست و من هم گفتم که در خانه‌های مردم کار میکنم. مرد راننده یکدفعه مسیر خودش را تغییر داد از او خواستم توقف کند توجهی نکرد. خواستم در ماشین را باز کنم که او قفل مرکزی را زد و درها بسته شد. 

 

زن میانسال ادامه داد: مرد وارد یک ساختمان شد و من را تهدید کرد که فریاد نزنم او گفت اگر فریاد بزنی تو را خواهم کشت. من که راهی بجز انجام کارهایش نداشتم و مجبور به سکوت بودم از خواسته اش تمکین کردم و بعد وانمود کردم ناراحت نیستم شماره تماس او را گرفتم و گفتم می‌خواهم با او ارتباط داشته‌باشم. بلافاصله از خانه خارج شدم و خودم را به پلیس رساندم.

بعد از گفته‌های این زن او به پزشکی قانونی معرفی شد و مورد بررسی قرار گرفت. پزشکی قانونی آثار آزار را در این زن مورد تایید قرار داد. به این ترتیب پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

پرونده در دادگاه کیفری

زن جوان وقتی مقابل قضات شعبه 12 قرار گرفت یکبار دیگر جزئیایت روز حادثه را توضیح داد و خواستار مجازات متهم شد. او همچنین شماره تلفن همراه متهم را به دادگاه ارائه داد و گفت: من به فکرم نرسید که شماره ماشین را هم بردارم. تنها چیزی که به دست آوردم همین شماره بود.

 

این زن گفت: از روزی که این اتفاق افتاده است من خیلی وضعیت بدی دارم حال روحی ام بهم ریخته‌است. من سالها با شرافت زندگی کردم و سعی کردم زندگی سالمی داشته‌ باشم در خانه‌های مردم کار می‌کردم که شرافتمندانه زندگی کنم اما این مرد به من تجاوز کرد.

 

بعد از گفته های زن میانسال  قضات دستور بازداشت متهم را صادر کردند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.