2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
اعتراف به قتل و آتش زدن دختر جوان

اعتراف به قتل و آتش زدن دختر جوان

دو پسر جوان این دختر را به قتل رساندند و جسد او را در منطقه‌ای خلوت به آتش کشیدند.

دوات آنلاین-راز قتل دختری جوان که ناپدید شده بود با اعترافات پسری که آخرین بار با او در تماس بود فاش شد.

 

چندی پیش مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت دخترش ناپدید شده است. بنابراین از مسولان قضایی و انتظامی خواست دختر 28 ساله‌اش را که یک خودرو پژو 206 داشت پیدا کنند.

 

وقتی بازپرس جنایی حرفهای پدر را شنید و پی برد که او از خانه خارج شده و برنگشته است دستور داد تماس‌ها و محل آخرین ترددهای دخترجوان مشخص شود.

 

به این ترتیب یک فروشنده لوازم خودرو به عنوان آخرین نفری که دختر ناپدید‌شده با او تماس داشت، شناسایی شد. در ادامه پسر جوان مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: آن دختر برای خرید یک قطعه پیش من آمد و بعد هم رفت و دیگر از او خبری ندارم.

 

وقتی تحقیقات از این پسر ادامه یافت او در نهایت ماجرای قتل دختر جوان را فاش کرد و گفت دوستش این جنایت را انجام داده است.

 

متهم گفت: آن دختر مشتری من بود و برای خرید قطعات ماشینش پیش من می‌آمد. بعد چند وقت فهمیدم معتاد است از آن به بعد با هم مواد می‌کشیدیم. روز حادثه هم آن دختر به من زنگ زد و به او پیشنهاد دادم پیش یکی از دوستانم برویم و مواد بکشیم. وقتی به خانه دوستم رفتیم و مواد مصرف کردیم ناگهان آن دختر ما را تهدید کرد و گفت یا باید سه میلیون تومان به او بدهیم یا بیرون می‌رود و می‌گوید ما قصد تجاوز به او را داشته‌ایم تا آبرویمان برود. دختر جوان شروع به داد و فریاد کرد. دوستم دهانش را گرفت که همین اتفاق باعث مرگ دختر شد. بعد ما جسد را با ماشین به جاده رباط کریم بردیم و آنجا آتش زدیم.

 

با این اعترافات پسر جوان و دوستش دستگیر شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با راهنمایی آنها جسد سوخته پیدا کردند.

 

به این ترتیب پسر جوان پسر جوان به اتهام اخفای ادله جرم و جنایت بر میت و دوستش نیز به اتهام قتل عمد و جنایت بر میت بازداشت شدند تا در اختیار کار‌آگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گیرند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.