2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
اعترافات عامل گروگانگیری در قنادی

اعترافات عامل گروگانگیری در قنادی

مردی که دختری جوان را در قنادی گروگان گرفته بود ادعاهایی علیه این دختر مطرح و البته پدر دختر تمام اظهارات او را تکذیب کرد.

دوات آنلاین-مرد جوانی که متهم به گروگانگیری در شیرینی فروشی خیابان آزادی است در دادسرای جنایی تهران بازجویی شد و دلایل این اقدام مجرمانه خود را برای بازپرس جنایی شرح داد.

 

این مرد جوان که 37 سال دارد عصر روز شنبه بعد از 4 ساعت گروگان گرفتن دختری جوان در پی تلاش‌های رییس پلیس پیشگیری پایتخت خود را تسلیم کرد  اما روز گذشته گفت همچنان بر کشتن خودش اصرار دارد و در اولین فرصت این تصمیم خود را عملی می‌کند.

 

این مرد که ابولفضل نام دارد در مورد انگیزه خود گفت: من آن دختر را دوست داشتم اما او رفتاری با من کرد که بعد دیدم همه چیزم را از دست داده‌ام و او را هم ندارم و مجموع اتفاقات باعث شد احساس حماقت کنم، قبل از آن ماجرا 6 ما دنبال این دختر گشتم تا او را پیدا کنم و سوالاتم را از او بپرسم.

 

 این متهم در مورد نحوه آشنایی خود با دختر جوان گفت: حدود یکسال و 9 ماه پیش با او در یک مهمانی که در ساری بود آشنا شدم. آن موقع او 19 سال داشت و من ساکن قائمشهر بودم. وقتی مدتی از رابطه ما گذشته بود و به او علاقه‌مند شدم فهمیدم که پدرش وضع مالی خوبی ندارد و خیلی بدهکار است. بعد از مدتی هم این دختر با اطلاع مادرش و به همراه برادر کوچکش برای زندگی پیش من آمد. چند وقت بعد دختر جوان فهمید پدرش در رشت دستگیر شده است. با پیگیری فهمیدیم یکی از طلبکارها که 30 میلیون از پدر او میخواسته دلیل دستگیری وی است.  برای همین من 30 میلیون را دادم و پدرش آزاد شد.

 

متهم ادامه داد: بعد از مدتی دختر جوان به من گفت برای اینکه ثابت کنم او را دوست دارم باید نیمی از باغم را به نام او کنم و من هم این کار را کردم. اما مرداد امسال بود که دختر جوان و برادرش در حالی‌که بیرون رفته بودند دیگر برنگشتند و من هرچه زنگ زدم تلفنش خاموش بود، حتی مادرش را نتوانستم پیدا کنم و بعد از آن بود که فهمیدم او من را رها کرده است. آن موقع احساس حماقت به من دست داد چون به خاطر حضور او همه چیزم را از دست داده بودم، من زن و دختری 15 ساله داشتم که بعد از آشنایی با نیوشا همسرم را طلاق دادم و الان مدتها است دخترم را ندیده‌ام. برای پیدا کردن این دختر شش ماه دنبالش گشتم و در نهایت با کد ملی که از برادش داشتم فهمیدم به تهران آمده‌اند. همچنان به پیگیری ادامه می‌دادم و در ادامه فهمیدم خانه‌شان در حوالی میدان منیریه تهران است و خودش در یک قنادی کار می‌کند که یک ربع یا نیم ساعت با خانه‌شان فاصله دارد. بعد از آن بود که همه قنادی‌های اطراف میدان منیریه را به امید پیدا کردن نیوشا گشتم تا اینکه چند وقت پیش فهمیدم در قنادی سر خیابان معین کار می‌کند. چهارشنبه هفته گذشته که تعطیل بود پنجشنبه و جمعه هم سر کار نیامد و شنبه سر کار آمد که آن اتفاقات افتاد.

 

این متهم با بیان اینکه قصد گروگانگیری نداشته است گفت: من آن موقع که وارد قنادی شدم انگار دختر جوان من را نشناخت. من داشتم با او کلنجار می‌رفتم که یک آقایی آمد و گفت الان به 110 زنگ می‌زنم. ناگهان من اختیارم را از دست دادم و اسلحه کشیدم. من اسلحه‌ها را خریده بودم که خودم را بکشم اما میخواستم اول جواب سوالاتم را بگیرم، الان هم در اولین فرصت خودم را می‌کشم.

 

در حال حاضر این متهم که سابقه ندارد و لیسانس ریاضیات کاربردی دارد در بازداشت به سر می‌برد تا کارآگاهان پلیس اگاهی تهران تحقیقات در خصوص این پرونده را کامل کنند.

این در حالی بود که  دختر جوان و پدرش نیز روز گذشته در دادسرای جنایی تهران حضور یافته بودند و پدر او ادعاهای ابولفضل را تکذیب کرد و گفت به خاطر دروغگویی از او شکایت خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.