2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مردی همسر صیغه ای خودش را گروگان گرفت

مردی همسر صیغه ای خودش را گروگان گرفت

این مرد بعد از گروگانگیری برای آزادی زن جوان 300 میلیون تومان باج خواست.

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی متوجه شد همسر موقتش دیگر قصد ادامه زندگی با او را ندارد، در اقدامی عجیب او را گروگان گرفت و در مقابل آزادی‌اش درخواست 300 میلیون تومان کرد.

 

به نوشته روزنامه ایران شامگاه جمعه 16 مهر  پسر جوانی وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت و گفت: همسر صیغه‌ای مادرم او را گروگان گرفته و برای آزادی او 300 میلیون تومان خواسته است.

 

به دنبال اعلام این گزارش تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز تشکیل شد و به دستور بازپرس جنایی راهی محل حادثه در حصارک کرج شدند.

 

عملیات غافلگیرانه

باتوجه به اینکه گروگان در خانه مرد مسلح بود با  کمک پسر جوان، خانه وی شناسایی شد و تیم ویژه محل را تحت محاصره قرار دادند. بدین ترتیب در عملیاتی غافلگیرانه با ورود به خانه متهم در کمتر از چند دقیقه زن جوان از چنگ متهم رها و مرد  مسلح نیز دستگیر شد.

 

متهم 35 ساله بلافاصله به اداره آگاهی منتقل  و در بررسی سوابق وی مشخص شد که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله خرید و فروش اسلحه بوده است.

 

وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود گفت: حدود یک سال قبل با این زن در فضای مجازی آشنا شدم او بعد از مرگ همسرش، با پسرش زندگی می‌کرد. وقتی بیشتر او را شناختم، عاشقش شدم حتی به خاطرش همسرم را  طلاق دادم تا بتوانم با او ازدواج کنم. اما به من گفت مدتی عقد موقت باشیم و اگر با هم کنار آمدیم، عقد دائم کنیم اما بعد از چند ماه و با پایان یافتن مدت صیغه، او دیگر حاضر به زندگی با من نشد و گفت که تو خلافکاری  و من نمی‌توانم با تو زندگی کنم. در صورتی که من در این مدت کلی برایش هزینه کرده بودم.

 

خیلی اصرار کردم تا شاید راضی شود و با من ازدواج کند اما وقتی متوجه شدم تصمیمش برای جدایی جدی است، او را گروگان گرفتم و از خانواده‌اش خواستم برای آزادی او 300 میلیون تومان به من بدهند. در واقع می‌خواستم پول‌هایی که در این مدت برایش خرج کرده بودم را پس بگیرم. این زن باعث شد من زن اولم را طلاق بدهم؛ او زندگی‌ام را نابود کرد.

 

زن جوان نیز درباره ادعاهای مرد گروگانگیر گفت: وقتی  متوجه شدم او دارای سابقه کیفری بوده و خلافکار است، دیگر حاضر نبودم با او زندگی کنم اما وقتی به او گفتم ناگهان عصبانی شد و با اسلحه‌ای که در خانه‌اش داشت، مرا تهدید کرد بعد هم به  پسرم زنگ زد و گفت باید 300 میلیون پول بدهی تا مادرت را رها کنم...

 

پس از اعتراف‌های مرد گروگانگیر، او به اتهام آدم‌ربایی با سلاح گرم به زندان منتقل شد و پرونده‌اش در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.