2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل باریش آردوچ بازیگر و مدل ترکیه ای

بیوگرافی کامل باریش آردوچ بازیگر و مدل ترکیه ای

باریش آردوچ بازیگر و مدل ترکیه‌ای که با سریال‌ عشق اجاره ای به شهرت رسیده‌ است طرفداران زیادی دارد. بیوگرافی باریش آردوچ را در زیر بخوانید.

دوات آنلاین-باریش آردوچ بازیگر جوان و جذاب ترکیه‌ای که سریال‌های تجاری موفق بازی کرده‌ متولد سال 66 است او هرچند متولد کشور سوئیس است اما در ترکیه بزرگ شده و در کشور خودش فعالیت دارد. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید: 

 

کودکی باریش آردوچ در سوئیس

باریش آردوچ به دلیل شغل پدرش که در کار ساخت و ساز بود دوران کودکی خود را در سوئیس گذراند. او درباره زندگی شخصی‌اش می‌گوید: مادرم اهل آلبانی است و با پدرم در سوئیس آشنا شد و ازدواج کرد‌. من و دو برادر دیگرم در سوئیس به دنیا آمدیم و زمانی که من 8 ساله بودم به کشورمان ترکیه برگشتیم.

باریش آردوچ به دلیل شغل پدرش که در کار ساخت و ساز بود دوران کودکی خود را در سوئیس گذراند.

خاطره تلخ زلزله

باریش و خانواده اش بعد از اینکه به ترکیه برگشتند در ازمیت ساکن شدند اما زلزله شدیدی که در سال 1999 رخ داد  و باعث ویرانی گسترده در این شهر شد باعث شد تا آنها مهاجرت کنند و به شهر دیگری بروند باریش آردوچ از آن زلزله به عنوان تلخ‌ترین خاطره زندگی‌اش یاد می‌کند و میگوید هرگز آن لحظات را فراموش نمی‌کند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل سودا ارگینجی بازیگر ترکیه‌ای

 

باریش آردوچ زمانی که نوجوان بود و با خانواده‌اش زندگی می‌کرد متوجه شد پدر و مادرش قصد دارند از هم جدا شوند این موضوع ضربه روحی شدیدی را به او زد. چهره غمگین و بسیار جدی باریش از همان زمان با او ماند. باریش با اینکه با مادرش زندگی می‌کرد اما ارتباطش با پدرش را هم حفظ کرد و می‌گوید هردوی آنها را به یک اندازه دوست دارد اما جدایی پدر و مادر بسیار تلخ است.

باریش آردوچ اولین کار حرفه‌ای خود در زمینه هنرپیشگی را سال 2011 آغاز کرد او در یک سریال بازی کرد اما با سریال عشق اجاره‌ای به شهرت رسید.

شروع کار حرفه‌ای باریش آردوچ

باریش آردوچ اولین کار حرفه‌ای خود در زمینه هنرپیشگی را سال 2011 آغاز کرد او در یک سریال بازی کرد اما با سریال عشق اجاره‌ای به شهرت رسید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بوراک توزکوپاران

 

او درباره هنرپیشه شدن می‌گوید: می‌خواستم در کنسرواتور ثبت نام کنم و از این راه وارد هنرپیشگی شوم که با آیلا آلگان (هنرپیشه ترک) اشنا شدم و مسیر زندگی‌ام با این اشنایی عوض شد و وارد دنیای بازیگری شدم من همیشه فکر می‌کردم یک ورزشکار موفق می‌شوم و به هنرپیشگی فکر نمی‌کردم اما روزگار چیز دیگری برایم خواست.

باریش آردوچ یک مدل بسیار موفق نیز هست

باریش آردوچ در صنعت مدلینگ

باریش آردوچ یک مدل بسیار موفق نیز هست او 187 سانتی‌متر قد دارد و 80 کیلو هم وزنش است چشم‌ها و موهای مشکی او یکی از دلایلی است که مورد توجه در سینما و حتی صنعت ملدینگ قرار گرفته‌ است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل بنسو سورال

 

نامزدی با یک فیلم‌نامه‌نویس موفق

باریش با یکی از فیلم‌نامه نویسان مشهور ترکیه‌ای نامزد است. آنها زندگی پر احساسی را دنبال می‌کنند. باریش می‌گوید: من از رابطه ام با گوپسه اوزای بسیار راضی هستم و یک زندگی پرعشق را تجربه می‌کنم. ما خوشبختیم.

 

ثروت باریش چقدر است

وقتی از میزان ثروت باریش از او سوال می‌شود می‌گوید: من هرگز دنبال پول زیاد نبودم خانه لاکچری و ماشین گرانقیمت هیچ وقت اولویت من نبوده‌ است من دنبال یک زندگی پر از عشق هستم و گوپسه این زندگی را به من داده‌است. من عاشق بچه ها هستم. دوران نوجوانی‌ام به خاطر جدایی پدرومادرم سخت بود با این حال دوست دارم بچه‌ها زیادی به این دنیا بیاورم و همه روزم را با بچه‌هایم سرگرم باشم.

 

نکاتی از زندگی شخصی

باریش بسیار زیاد ورزش می‌کند او در روز سه ساعت ورزش می‌کند و زیر نظر یک مربی خصوصی تغذیه و بدنش را کنترل و نگهداری می‌کند و سعی دارد تا بدنش را همچنان جوان و ورزیده نگه دارد.

 

باریش آردوچ به رغم ظاهر بسیار مغروری که دارد فردی بسیار مهربان و خونگرم است هرچند یک هنرپیشه مطرح است اما همچنان با دوستان دوران دبیرستان و کودکی‌اش وقت می‌گذارند و سفر می‌رود او با بادیگارد در میان مردم ظاهر نمی‌شود. سعی می‌کند زندگی سالمی داشته‌باشد و از شهرتش برای لذت‌های زودگذر استفاده نمی‌کند. او از حامیان حیوانات است و به موسسه‌های خیریه‌ای که برای حیوانات بی‌سرپناه کمک جمع آوری می کنند بسیار کمک می‌کند.

 

 

او یک مدل- بازیگر بسیار پرطرفدار است و طرفداران او فقط در ترکیه نیستند میان کشورهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارد و نزدیک به دو میلیون نفر اینستاگرامش را دنبال می‌کنند. او در صفحه اینستاگرامش بیشتر کار در حوزه کاری‌اش فعالیت دارد و چندان درباره روابط خصوصی‌ و خانوادگی‌اش چیزی نمی‌نویسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.