2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
اعتراف مستاجر به قتل دختر صاحبخانه

اعتراف مستاجر به قتل دختر صاحبخانه

ابتدا به نظر می‌رسید دختر 25 ساله خودکشی کرده است اما تحقیقات جنایی فاش کرد مرگ او توسط مرد مستاجر رقم خورده است.

دوات آنلاین-راز مرد مستاجر که دختر صاحبخانه را به قتل رسانده بود، با گزارش پزشکی قانونی فاش شد.

 

به گزارش جام جم ، ساعت 10 صبح سوم دی امسال فردی با پلیس شهرستان بیرجند در خراسان جنوبی تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختر ۲۵ ساله ای در خانه ای در خیابان معلم بیرجند خبر داد.

 

وقتی ماموران آنجا حاضر شدند ، فهمیدند جسد در اتاق خواب پیدا شده است. شواهد اولیه نشان می داد او خودکشی کرده است اما تحقیق از خانواده اش نشان می داد او فرد شادی بوده و انگیزه برای خودکشی نداشته و به مرگ او مشکوک هستند.

 

همین سرنخ کافی بود که ماموران به تحقیقات بیشتری دست بزنند تا این که بعد از چند روز پزشکی قانونی نظر داد او به قتل رسیده و خودکشی در کار نیست.

 

با فاش شدن این موضوع تحقیقات ادامه پیدا کرد تا این که ماموران با گذشت یک ماه از این جنایت چند روز پیش به مردی که مستاجر خانه پدری مقتول بود، مشکوک شده و او را بازداشت کردند.

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به قتل دختر ۲۵ ساله صاحبخانه اش اعتراف کرد. در جریان تحقیقات از مرد مستاجر معلوم شد او با صاحبخانه دچار اختلاف هایی شده و آن روز برای آتش زدن خانه صاحبخانه آنجا رفته بود و فکر نمی کرد فردی در خانه باشد که با دختر جوان صاحبخانه رو به رو شد و بعد از درگیری باوی برای این که ماجرا لو نرود  او را به قتل می رساند و متواری می شود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.