2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آیا سهراب در سریال از سرنوشت خانواده و پدر واقعی‌اش را پیدا می‌کند

آیا سهراب در سریال از سرنوشت خانواده و پدر واقعی‌اش را پیدا می‌کند

آیا سهراب در سریال از سرنوشت می‌فهمد کیست و چرا او را بی سرپرست رها کرده‌اند؟ آیا مسیر زندگی‌اش دگرگون خواهد شد؟ چه اتفاقاتی منتظر این جوان و دوستش هاشم است؟

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت که داستان دو رفیق به نام‌های هاشم و سهراب را روایت می‌کند به فصل دوم رسیده و اکنون باید منتظر ماند تا دید چه وقایعی برای این دو دوست رخ می‌دهد. در این میان پرسش‌های زیادی مطرح است اما یکی از مهم‌ترین آنها این است که آیا سهراب خانواده و پدر واقعی خود را پیدا می‌کند؟

 

آنچه در فصل اول سریال از سرنوشت درباره سهراب فهمیدیم

در فصل اول سریال از سرنوشت فهمیدیم سهراب که نقش او را راستین عزیزپور بازی می‌کردفرزند مردی ثروتمند به نام منصور افشار با بازی مجید واشقانی است.

راستین عزیزپور در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

منصور مردی ثروتمند است که در خانه پدری‌اش به دختر سرایدار به نام مه لقا با بازی میترا رفیع علاقه مند می‌شود و با او ازدواج موقت می‌کند. منصور وقتی می‌فهمد مه لقا باردار است از او می‌خواهد جنین را سقط کند اما مه لقا این کار را انجام نمی‌دهد.

 

از طرفی پدر منصور که از رابطه پسرش و مه لقا اصلا راضی نبود برای پسرش همسرش دیگر را انتخاب می‌کند. به این ترتیب منصور با مینا که نقش او را لیلا بلوکات بازی می‌کند ازدواج می‌کند.

 

در سوی دیگر مه لقا فرزندش را که همان سهراب است به دنیا می‌آورد اما برادر مینا با همکاری پیشکار پدر منصور برای مه لقا پاپوش درست می‌کنند، او را به زندان می‌اندازند و سهراب هم روانه پرورشگاه می‌شود.

 

در نهایت مه لقا از زندان بیرون می‌آید اما قبل از یافتن سهراب فوت می‌کند اما منصور حالا دنبال فرزندش می‌گردد و مینا هم به او کمک می‌کند.

 

همچنین مردی به نام شعبان به سهراب خبر می‌دهد او خانواده واقعی دارد اما قبل از این‌که نشانی آنها را بدهد ناپدید می‌شود.

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

جست‌وجوی سهراب برای یافتن خانواده واقعی

سهراب در فصل دوم سریال از سرنوشت با بازی کیسان دیباج باز هم ذهن مشغولی دارد و به پدر و مادر واقعی‌اش فکر می‌کند. طبیعی است او حرف‌های شعبان را از یاد نبرد و هر از گاهی به این بیندیشد که شاید حق با او بود.

کیسان دیباج و دارا حیایی در سریال از سرنوشت

به این ترتیب جست‌وجوهای سهراب برای یافتن خانواده واقعی‌اش ادامه پیدا می‌کند اما او به سادگی نمی‌تواند این معما را حل کند. در این مسیر دوستش هاشم با بازی دارا حیایی نیز کمکش خواهد کرد اما این کافی نیست.

 

آیا این دو ردی از شعبان به دست خواهند آورد؟ آیا مینا و منصور هنوز به یافتن سهراب امیدوار هستند؟ اینها سوالاتی است که در فصل دوم مطرح می‌شود اما جواب قطعی برای آنها را احتمالا باید در فصل سوم پیدا کنیم.

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

به نظر می‌رسد سهراب در آخر سریال از سرنوشت پدر خود را پیدا و هویت واقعی‌اش را کشف کند. در این صورت این سریال باز هم شبیه به بچه مهندس خواهد شد. سهراب وقتی می‌فهمد کیست که پسری بالغ شده و مسیر زندگی‌اش را پیدا کرده است.

 

البته این صرفا یک احتمال است که اگرچه خیلی قوی به نظر می‌رسد ولی ممکن است نویسندگان پایانی متفاوت برای سریال درنظر گرفته باشند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
غلامرضا دادخواه 1401/06/31
عالی فقط یه سوالی چرا منصور از همان بچه گی سهراب دنبالش نگشت.در هر صورت خیلی سریال عالیه و بی نظیر و درجه یکی است.
. 1400/07/17
سریال عالیه تمام بازیگراش خوبن مخصوصا آقای کیسان دیباج ودارا حیایی جفتشون خوش چهره هستن❤❤
ناشناس 1400/02/27
واقعا عالیه سریال اموزنده و زیبایست
کیارش 1400/02/27
این سریال عالی ،من از پشتکار سهراب خوشم میاد واقعا تو بدترین شرایط اعتماد به نفس و پشتکار عالی داره
ناشناس 1400/02/18
خیلی عالیه خیلی دوست دارم ببینم آخرش چی میشه
بازیگر 1400/01/31
این فیلم یه جورایی داره شبیه بچه مهندس میشه . . . ولی من عاشق کودکانی و نوجوانی هستم که در تئاتر بازی میکنن . . . . فیلم بسیار عالی بود . . . .
۰ 1400/01/31
عالی هست خیلی خوبه من عاشق این فیلمم🌻🌻🌻
ناشناس 1400/01/29
بسیار سریال بدی است واقعا حیف از پول که خرج این سریال میکنن،
ناشناس 1399/09/11
سریال بسیار عالی واموزنده ای هست اینکه دوتا بچه از کودکی انقدر با مشکلات دست وپجه نرم کنند چیزی که الان خیلی کم در کودکان ونوجوانان میبینیم خیلی سریالو دوست دارم
شایسته 1399/09/06
سلام من منتظرم ببینم چه طوری آقای ماجدی رو دستگیر میکنین واقعا سریال جذاب و دوست داشتنی است .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.