2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازیگران نقش سهراب در سریال از سرنوشت کیستند؛ از کودکی تا جوانی

بازیگران نقش سهراب در سریال از سرنوشت کیستند؛ از کودکی تا جوانی

نقش سهراب در سریال از سرنوشت را راستین عزیرپور و کیسان دیباج بازی کرده‌اند. با این دو هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین-سهراب در سریال از سرنوشت یکی از شخصیت‌های اصلی است که اتفاقات گوناگونی برای او و دوستش هاشم رخ می‌دهد. راستین عزیرپور و کیسان دیباج نقش سهراب را در دوران کودکی و جوانی در این سریال بازی کرده‌اند.

راستین عزیزپور بازیگر نقش کودکی سهراب در سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور بازیگر نقش کودکی سهراب در سریال از سرنوشت

سهراب زمانی که خیلی کم سن بود به پرورشگاه سپرده شد. مادر او مه لقا در آن زمان در زندان بود. مه لقا بعد از آزادی سعی کرد ردی از سهراب پیدا کند اما به علت بیماری قلبی فوت شد و حالا نامادری و او و یکی از دوستان مه لقا در تلاش هستند تا ردی از این کودک به دست بیاورند.

 

سهراب کودکی نخبه و بسیار درسخوان است اما شرایط زندگی دشواری دارد. این نقش را راستین عزیزپور بازی کرده است.

 

راستین عزیزپور قبل از سریال از سرنوشت نیز بازیگری را تجربه کرده بود. او اولین بار در سال 95 جلوی دوربین رفت و در فیلمی به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان بازی کرد. این فیلم 21 روز بعد نام داشت و احتمالا آن را دیده‌اید.

 

عزیزپور سپس در فیلم تورنادو 2 بازی کرد و اتفاقا به خاطر این فیلم به موفقیت‌های زیادی دست یافت و دیپلم افتخار کسب کرد.

 

اگرچه این بازیگر کم سن و سال نشان داده در دنیای هنر توانا و بااستعداد است اما باید دید او در آینده چه تصمیمی برای زندگی‌اش می‌گیرد و آیا می‌خواهد این حرفه را ادامه بدهد یا به شغل‌ها و رشته‌های دیگر گرایش پیدا خواهد کرد. در هر صورت او بسیار باهوش است و می‌تواند آسنده درخشانی داشته باشد.

کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت از زمان کودکی سهراب و البته دوستش هاشم شروع می‌شود و تا جوانی آنها را نشان می‌دهد و ما می‌فهمیم برای این دو کودک پرورشگاهی چه اتفاقی رخ خواهد داد. برخی به خاطر موضوع این سریال تصور می‌کردند از سرنوشت شبیه به بچه مهندس است در حالی که این دو سریال تفاوت‌های زیاید با هم دارند.

 

نقش نوجوانی و جوانی سهراب را کیسان دیباج بازی کرده است.

 

کیسان دیباج را احتمالا تا پیش از این به عنوان خواننده می شناختید. او خواننده حرفه‌ای است و آهنگ مگه میشه او خیلی مشهور شد.

 

این هنرمند البته در تئاتر بازی کرده و تجارب خوبی به دست آورده است. او توانسته در سریال از سرنوشت در کنار دارا حیایی بازی قابل قبولی نشان بدهد و یکی از جذابیت‌های این سریال در فصل دوم بازی این دو هنرمند جوان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.