2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
راننده شیطان صفت به اتهام آزار زنان محاکمه می‌شود

راننده شیطان صفت به اتهام آزار زنان محاکمه می‌شود

متهم طعمه‌های خود را به‌عنوان مسافر سوار می‌کرد و سپس آنان را مورد آزار قرار می‌داد.

دوات آنلاین-مردی که متهم است سوار بر خودروی پرشیا شیشه دودی زنان را به عنوان مسافر سوار و به آنها تعرض کرده است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

به گزارش جوان، تحقیقات پلیس برای بازداشت متهم از سه ماه قبل و همزمان با طرح شکایت های مشابه به جریان افتاد.

 

بررسی های پلیس آگاهی تهران حکایت از این داشت که متهم سوار بر خودروی پرشیا شیشه دودی زنان را به عنوان مسافر سوار کرده و با تهدید حوالی جاده قم به آنها تعرض کرده است.

 

یکی از شاکیان گفت: حوالی ترمینال جنوب منتظر تاکسی بودم تا به خانه ام بروم که یک خودروی پرشیا مسافربر توقف کرد، من هم بعد از گفتن مسیرم سوار شدم و راننده حرکت کرد. راننده که مردی جوان بود بعد از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد. از او خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما توجه نکرد. فهمیدم که نیتی شوم دارد برای همین سعی کردم از رهگذران با خودروهای عبوری درخواست کمک کنم اما شیشه ها دودی بود و کسی متوجه کمک خواهی ام نشد. با این حال ناامید نشدم و برای نجات خودم تلاش کردم. راننده هم مدام من را تهدید به مرگ می کرد و با من درگیر بود، به هر حال توانستم در ماشین را به سختی باز کنم و خودم را بیرون بیندازم. در همان حال توانستم چند عدد از شماره پلاک ماشینش را به ذهن بسپارم.

 

با اطلاعاتی که این زن در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران گذاشت مأموران موفق شدند متهم را که مردی ۳۵ساله به نام سعید بود شناسایی و بازداشت کنند.

 

بررسی سوابق سعید نشان داد که او از مجرمان سابقه دار است که بارها به اتهام جرائم مختلف بازداشت و به زندان افتاده بود. او وقتی به پلیس آگاهی منتقل شد از سوی چهار نفر از زنانی که به این شیوه هدف آزار قرار گرفته بودند شناسایی شد.

 

شاکیان گفتند که متهم آنها را به جاده ای خلوت حوالی جاده قم منتقل کرده و مورد آزار قرار داده است. متهم که چاره ای نداشت به جرمش اعتراف کرد.

 

با کامل شدن تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی پای میز محاکمه حاضر می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ا. م. 98/10/24 1398/10/24
به نظر من خانومای محترم نباید سوار ماشین شخصی بشوند تا از امنیت بیشتری برخوردار باشند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.