2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی سریال سوریخ که از شبکه سلامت پخش می‌شود؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی سریال سوریخ که از شبکه سلامت پخش می‌شود؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال سوریخ سریالی فانتزی در زمینه سلامت است که سه نفر از چهره‌های پرطرفدار اینستاگرام نیز در آن بازی کرده‌اند.

دوات آنلاین-سریال سوریخ یک سریال تخیلی است که به موضوع سلامت می‌پردازد و از شبکه سلامت نیز پخش می‌شود. حضور چهره‌های مطرح در اینستاگرام از ویژگی‌های این سریال است.

 

مجید پرکار  کارگردان سریال سوریخ و مهرام رسام تهیه کننده آن است. پرکار درباره این سریال به موج گفت: این مجموعه یک روایت فانتزی از سبک زندگی  و مشکلاتی که در حوزه سلامت با آنها مواجهیم، است. سوریخ سعی می کند با برخوردی فانتزی و بعضا کمدی سعی می کند به بررسی این چالش ها بپردازد و راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد را بیان کند.

 

خلاصه داستان سریال سوریخ

در خلاصه داستان سوریخ آمده است: «سوریخان» یک آدم فضایی است که از سیاره سوریخ به زمین سفر کرده و برخورد اتفاقی او با خانواده رستمی و سبک زندگی آنها، آغازگر ماجراهای جذاب این مجموعه نمایشی است .

 

موضوعاتی مانند موضوعاتی همچون خوددرمانی، فشار خون، بهداشت محیط زیست، آلودگی هوا، استرس و...  از جمله سوژه‌های این سریال است.

 

سریال سوریخ چند قسمت است

این سریال 50 قسمت است که هر قسمت آن 15دقیقه است و به طور روزانه از شبکه سلامت پخش می‌شود.

 

بازیگران سریال سوریخ

محمد لقمانیان ، مجتبی شفیعی و مهسا ایرانیان، از اینفلوئنسرهای فضای مجازی هستند که در سریال سوریخ بازی کرده‌اند. پرکار درباره این بازیگران گفت: نکته مهم در مورد آنها این است که جملگی از پیشینه هنری و نمایشی جدی برخوردار هستند و حتی حضور پررنگشان در شبکه های مجازی با تکیه بر همین ویژگی است.

 

یداله شادمانی، دنیا رحیمی، مانی فیروزی و ترنم کاظمی از دیگر بازیگران سریال سوریخ هستند.

 

سایر عوامل سریال سوریخ

عوامل و دست اندرکاران سوریخ عبارتند از مشاور پروژه: علی‌اصغر آزادان، مجری طرح: مؤسسه جادوی هنر تصویر، مدیر برنامه ریزی: شقایق سامانی، سرپرست نویسندگان: محمد مهدی عزیزمحمدی، نویسندگان: مژده شبان، محمدامین فرشادمهر، احسان ابراهیمی، مدیرتولید: مهدی تقی پور، تدوین: آریا اردستانی، مدیرتصویربرداری: کامران حامدی، تصویربردار: اشکان چاووشی، دستیاران نور تصویر: علی مرتضی زاده و رسول حیدری، صدابردار: رسول هادی، طراح گریم: سحر موسوی، اجرای گریم: امین قربانی و الناز صالحی، طراح دکور: ملیحه آقا نصیر، طراح صحنه: محمدامین آتوت، دستیار صحنه: سجاد کریمی، لباس: زهرا مولایی، دستیار تدوین: علیرضا مبارکی، مشاور حقوقی: حسام ملامحمدی، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد، تدارکات: مجید نوریان، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی، روابط عمومی و تبلیغات: محمدحسین سروقدی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.