2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زن دندانپزشک چطور به قتل رسید

زن دندانپزشک چطور به قتل رسید

پرونده قتل دندانپزشک جوان که پس از معامله سهام از سوی فروشنده به قتل رسیده‌ و جسدش به آتش کشیده شده‌ است در دادگاه رسیدگی شد.

دوات آنلاین- عامل قتل زن دنداپزشک که بعد از کشتن او جسد را به آتش کشیده‌ است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

 

این زن دنداپزشک یک سال قبل به قتل رسید. پرونده زمانی به جریان افتاد که شوهر زن دندانپزشک به ماموران گزارش داد همسرش گم شده‌ است. او گفت: همسرم طبق معمول هر روز برای رفتن به سرکار از خانه خارج شد وقتی با او تماس گرفتم جواب نداد و از درمانگاه پیگیر شدم که گفتند سر کار نرفته است. او با آژانس به محل کارش می‌رفت.

 

وقتی ماموران مرد راننده آژانس را بازجویی کردند او گفت: زن دندانپزشک را مقابل متروی جوانمرد قصاب پیاده‌کرده‌است. این مرد توضیح داد: آن خانم با یک فردی مشاجره لفظی کرد و بعد از آن از من خواست او رامقابل متروی جوانمرد قصاب پیاده کنم .من دیگر از او خبر ندارم.

 

در بررسی هایی که ماموران از تلفن همراه زن دندانپزشک انجام دادند به شماره تلفن فردی رسیدند که چندبار با این زن تماس گرفته بود. وقتی پلیس درباره این شماره تماس از همسر زن دندانپزشک سوال کرد او گفت همسرش مدتی قبل با فردی معامله کرده‌ بود و احتمالا شماره متعلق به همان فرد است.

 

پلیس با ردیابی‌های انجام گرفته صاحب شماره تلفن را پیدا و او را بازداشت کرد. متهم در ابتدا منکر همه چیز شد اما در نهایت مجبور به اعتراف شد و گفت: ما معامله‌ای کرده‌ بودیم. من سهامی را فروخته بودم اما نتوانستم سهام را به نام خانم دندانپزشک کنم چون آن یهام را برای وام در بانک وثیقه گذاشته بودم و برای واگذاری سهام باید وام را کامل پرداخت می‌کردم.  چندبار از آن خانم زمان خواستم و او هم فرصت داد اما روز حادثه وقتی دوباره از او خواستم که به من فرصت بدهد قبول نکرد و عصبانی شد او فکر می‌کرد من نمی خواهم پولش را بدهم.

 

دستپاچه شدم جسد را آتش زدم

متهم ادامه داد: وقتی آن خانم سر قرار حاضر شد تا درباره سهام صحبت کنیم خیلی عصبانی بود و داد زد. من هم برای اینکه آرامش کنم دستم را روی دهانش گذاشتم  یکدفعه متوجه شدم خفه شده‌ است. دستپاچه بودم و نمی‌دانستم چه کنم به همین خاطر جسد را از تهران خارج کردم و به آتش کشیدم و بعد اموالش را به رودخانه انداختم تا ردی از خودم به جای نگذارم.

 

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاکمه رفت. بعد از اینکه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند متهم درجایگاه قرار گرفت او اتهام را پذیرفت و گفته های قبلی اش را تکرار و درخواست بخشش کرد.

 

متهم گفت: من زندگی‌ام را نابود کردم. اشتباه کردم موقعیت کاری و اجتماعی‌ام را از دست دادم و درخواست بخشش دارم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.