2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اغفال 40 مرد توسط 2 خواهر با کانال همسریابی

اغفال 40 مرد توسط 2 خواهر با کانال همسریابی

خواهران شیاد در بازجویی اولیه به کلاهبرداری 200 میلیون تومانی از 40 شهروند شیرازی اعتراف کردند.

دوات آنلاین -دو خواهر جوان که با راه‌اندازی کانال صیغه و همسریابی در شبکه‌های اجتماعی از 40 مرد در شیراز کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

 

به نوشته روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده با مراجعه و شکایت چندین نفر از شهروندان شیرازی به پلیس فتا استان آغاز شد که همه شاکی‌ها مدعی بودند در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و واتس اپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

 

یکی از شاکی‌ها به مأموران گفت: در شبکه اجتماعی واتس اپ با گروهی آشنا شدم که در زمینه صیغه و همسریابی فعالیت می‌کرد. پس از ارتباط، ادمین کانال از من خواست تا برای ثبت نام و بیعانه مبلغ 500 هزار تومان پرداخت کنم. من هم ثبت نام کردم اما پس از آن ناگهان از گروه اخراج شدم و دیگر کسی جوابگوی تماسم نبود.

 

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در این باره گفت: پس از تجمیع شکایت‌ها کارشناسان پلیس فتای استان فارس موفق شدند متهمان این پرونده را که دو خواهر جوان بودند  در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و دستگیر کنند. متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری 200 میلیون تومانی از 40 شهروند شیرازی اعتراف کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.