2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مرد جنایتکار زن موردعلاقه‌اش و 2 فرزند او را آتش زد

مرد جنایتکار زن موردعلاقه‌اش و 2 فرزند او را آتش زد

این مرد 31 ساله آمریکایی دستگیر شده و به زودی محاکمه می‌شود.

دوات آنلاین-مرد 31 ساله آمریکایی معشوقه اش را به همراه فرزندانش آتش زد.

   

به گزارش رکنا، پلیس کانزاس مردی جوان را به جرم قتل عمد یک خانواده دستگیر و زندانی کرد.

 

اسماعیل 31 ساله طی یک درگیری با معشوقه اش اقدام به قتل زن جوان و دو فرزند او کرده که پس از این جنایت دردناک اجساد آن ها را در حالی که از سقف خانه آویزان کرده بود در خانه به آتش کشید .

 

مامورپلیس در خصوص این حادثه عنوان کرد که متهم اجساد و خانه قربانی را به آتش کشید و متواری شد که همسایه ها به خاطر شعله ور شدن آتش متوجه ماجرا شده و با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان ماجرا قرار دادند.

 

پس از اعزام فوری پلیس و اورژانس به محل حادثه اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.

 

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم و معشوقه اش مدت ها به یکدیگر درگیر بودند که شب حادثه صدای فریاد و التماس های زن جوان و فرزندانش نشان از فاجعه ای هولناک می داد.

 

پس از اظهارات همسایه ها در خصوص رفتار خشونت آمیز اسماعیل، ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی مجرم آغاز کرده و توانستند پس از مدتی تعقیب و گریز وی را شناسایی و دستگیر کنند.

 

در حال حاضر قاتل بی رحم در بازداشت است تا به زودی پس از تکمیل پرونده جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.