2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين

عکس‌هایی از مراسم ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی پیش از این از ازدواجش خبر داده و حتی گلی را که به تیم گل گهر زده بود به مادر و همسرش تقدیم کرده بود.

دوات آنلاین-مهدی قائدی بازیکن بوشهر تیم فوتبال استقلال که پیش از این خبر داده بود قصد ازدواج دارد بالاخره سر سفره عقد نشست.

 

مهدی قائدی که متولد 14 آذر سال 1377 است فوتبال را از تیم ایران جوان بوشهر شروع کرد و سپس به تیم استقلال پیوست. او در ابتدا با حاشیه‌هایی مواجه شد. از جمله سانحه رانندگی سال 96 این بازیکن را با مشکلاتی مواجه کرد. او در این سانحه به شدت مصدوم و یک نفر هم فوت شد.

 

قائدی بعد از بهبودی و بازگشت به فوتبال دیگر سراغ حاشیه نرفت و روز به روز آماده‌تر از قبل نشان داد تا این‌که در بازی تیمش مقابل گل گهر گل زد و بعد از بازی گفت این گل را به مادر و همسرش تقدیم کرده است.

 

به نوشته خراسان مهدی قائدی که معروف به« باشوی فوتبال ایران» است  که قرار است به زودی به تیم فولام انگلیس  برود.  البته یک سر این ماجرا به استراماچونی پرحاشیه برمی گردد. یک سایت انگلیسی با استناد به حرف‌های آندرا استراماچونی، دیروز ادعا کرده که  مهدی قائدی این روزها به تیم فولام نزدیک شده است و به زودی از استقلال می رود.  این سایت فوتبالی به اظهارات آندرا استراماچونی، سرمربی شش ماه گذشته تیم استقلال در مصاحبه با روزنامه کوریردلواسپورت اشاره کرده و مدعی شده که تیم فولام انگلیس، خواهان به خدمت‌گیری «مهدی قائدی»‌ مهاجم  جوان استقلالی‌هاست.

 

این سایت انگلیسی در گزارش خود به این اظهارات استراماچونی در مصاحبه بلندی که انجام داده اشاره کرده و از قول وی نوشته: یکی از خوشحالی‌های بزرگ من پیشرفت مهدی قائدی است. او جوانی ۲۰ ساله است که سال گذشته فقط چهار بازی انجام داده بود. او مهاجم گوشه چپ بود. در حالی که نقش او را تغییر دادم ومتقاعد کردم که به عنوان مهاجم دوم بازی کند.» طبق گزارش این رسانه انگلیسی قائدی قرار است به جای الکساندر میترووىچ در فولام بازی کند. اما این  بازیکن با ارزشى معادل 25 مىلىون یورو در حال حاضر گران‌ترىن بازیکن شاغل در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس است.

 

در هر صورت مهدی سرانجام پای سفره عقد نشست. عکس‌هایی که ایلنا از ازدواج این فوتبالیست منتشر کرده است را ببینید.

12jav.net

 

عکس‌هایی از مراسم ازدواج مهدی قائدی

 

عکس‌هایی از مراسم ازدواج مهدی قائدی

 

دیدگاه‌ها
محدثه 1398/10/23
خوشبخت بشی
همیشه ابی 1398/10/11
استاد الهی خوشبخت بشی😍🎂

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.