2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
فرار دختر قاتل به ترکیه

فرار دختر قاتل به ترکیه

این دختر متهم است با همدستی مردی افغان پسر تهرانی را به قتل رسانده است.

دوات آنلاین-دختر جوان که با همدستی پسری افغان پسر مورد علاقه اش را  به قتل رسانده بود همراه او به کشور ترکیه گریخت.

 

به گزارش جوان، ساعت ۱۶ بعداز ظهر روز جمعه دهم آبان ماه امسال بود که قاضی محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۴۳ امامزاده داوود از کشف جسد مرد جوان ناشناسی ته دره‌ای حوالی امامزاده داوود با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد سوخته شده‌ای روبه رو شدند که کفش های گرانقیمتی به پا داشت. تحقیقات نشان داد دقایقی قبل مرد کوهنوردی همراه دوستانش در حال کوهنوردی بوده که متوجه جسد سوخته شده میشود و موضوع را به مأموران پلیس اطلاع می دهد.

 

بررسی ها حکایت از این داشت پسر جوان در مکان دیگری به قتل رسیده است و عامل یا عاملان قتل سپس جسد را به این مکان منتقل کرده‌اند و برای اینکه شناسایی نشوند آتش زده اند.

 

ساعتی پس از اینکه جسد برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی فرستاده شد مأموران مردی را که خودرواش در همان نزدیکی کشف جسد پارک بود به عنوان مظنون به قتل بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

تحقیقات مأموران نشان داد مرد بازداشت شده که معلم است در قتل پسر جوان دست نداشته و روز حادثه برای کوهنوردی به کوههای اطراف امامزاده داوود رفته و به صورت اتفاقی خودرواش را در نزدیکی کشف جسد پارک کرده است.

 

بدین ترتیب مأموران وی را آزاد کردند و تحقیقات خود را درباره این حادثه ادامه دادند تا اینکه دریافتند دو روز قبل خانواده ای در تهران به اداره پلیس رفته و اعلام کرده اند پسر جوانشان به صورت مرموزی ناپدید شده است.

 

یکی از اعضای این خانواده پس از دعوت به پزشکی قانونی و شناسایی جسد به مأموران پلیس گفت: پسرم روز هشتم دی ماه از خانه بیرون رفت و گفت با یکی از دوستانش قرار ملاقات دارد. ساعتی پس از رفتن فرشید از خانه برای انجام کاری با او تماس گرفتم که متوجه شدم تلفن همراهش خاموش است. بعد از آن فرشید دیگر تلفن همراهش را روشن نکرد تا اینکه الان جسدش را در پزشکی قانونی شناسایی کردم.

 

رد پای دختر مورد علاقه در قتل

با شناسایی مقتول، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز کردند که بررسی های فنی نشان داد مقتول روز حادثه با دختر جوانی به نام سحر قرار ملاقات داشته است. از سوی دیگر مشخص شد فرشید و سحر از مدتها قبل با هم رابطه دوستانه داشته اند تا اینکه مدتی قبل با هم اختلاف پیدا می کنند و سحر قصد جدایی دارد اما فرشید او را تهدید می کند.

 

مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند سحر پس از اختلاف با فرشید با پسر جوان افغانی به نام بصیر که ساکن کشور سوئد است رابطه دوستی و تلفنی برقرار کرده و او را به تهران دعوت کرده است و روز حادثه هم همراه بصیر به محل قرار رفته است.

 

با بدست آمدن این اطلاعات مأموران برای دستگیری بصیر و سحر اقدام کردند که مشخص شد دختر جوان همراه مرد افغان پس از حادثه از طریق مرزهای غربی کشور به صورت غیرقانونی به کشور ترکیه گریخته اند.

 

در حالی که تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد بصیر و سحر پس از قتل فرشید به کشور ترکیه گریخته اند، قاضی محمدتقی شعبانی به مأموران پلیس اینترپل دستور داد، دو متهم فراری را در کشور ترکیه شناسایی و بازداشت کنند. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.