2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال خواب زده ساخته سیروس مقدم + خلاصه داستان و بازیگران و لینک دانلود قانونی

معرفی کامل سریال خواب زده ساخته سیروس مقدم + خلاصه داستان و بازیگران و لینک دانلود قانونی

موضوع و خلاصه داستان سریال خواب زده، معرفی بازیگران و حواشی این سریال را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-سریال خواب زده ساخته سیروس مقدم از جمله سریال‌های نمایش خانگی است که نسبت به سایر سریال‌های خانگی موضوع و ژانری متفاوت دارد. با داستان این سریال آشنا شوید. لینک دانلود خواب زده هم در این مطلب آمده است.

 

سریال خوب زده که الهام غفوری همسر سیروس مقدم تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد در ژانرهای ماورایی و وحشت ساخته شده است.

مهدی سلطانی در نمایی از سریال خواب زده

خلاصه داستان سریال خواب زده

زنی به نام ستاره با بازی لادن مستوفی فعالیت های نیکوکارانه ای دارد اما شیطان می‌خواهد مانع او شود و در این میان کشمکش‌ها و جدال‌هایی روی می‌دهد که سریال را جذاب و دیدنی می‌کند. در واقع ستاره به دخترانی که به هر دلیل به کانون اصلاح و تربیت رفته‌اند کمک می‌کند. او که زنی ثروتمند است کارخانه‌ای هم دارد و به این دختران در کارخانه‌اش کار می‌دهد. 

 

دختر ستاره چندی قبل در یک تصادف فوت شده و این اتفاق در حالی رخ داده که ستاره با او قهر بوده به همین دلیل ستاره و شوهرش احساس عذاب وجدان می‌کنند. از طرفی ستاره خودش در گذشته زندان را تجربه کرده است.

 

شخصیت دیگر سریال هما نام داد و سیما بابایی این نقش را بازی می‌کند. رها وقتی به جرم کور کردن چشم خواهر ناتنی‌اش دو سال در کانون بود با ستاره آشنا شد. رها دچار وهم و خیال است. او خواب‌هایی می‌بیند و تصور می‌کند این خواب‌ها در بیداری‌اش هم ادامه دارند.

 

زندگی هما با مردی به نام رها  گره می‌خورد. آن دو خوابی مشترک می‌بینند و ...

 

تهیه کننده خواب زده درباره موضوع این سریال توضیح سربسته‌ای داده و گفته است: خواب، شیطان و انسان موضوعاتی هستند که همیشه ذهن آدمی را درگیر می‌کند‌ و فکر می‌کنم مردم علاقه‌ای به پیگیری این داستان‌ها داشته باشند.

 

سیروس مقدم در سال 1387 سریالی به نام روز حسرت را کارگردانی کرده که اسم اولیه این سریال خواب زده بود اما بعدا نامش به روز حسرت تغییر کرد.

 

سریال روز حسرت درباره زن وکیلی است که یک شب خواب عجیبی می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم برزخ را می‌بیند و پس از دیدن همین خواب است که اتفاقات عجیب و غریبی در خانواده زن رخ می‌دهد.

 

با توجه به تشابه اسم این دو سریال می‌توان حدس زد روز حسرت و خواب زده موضوعات مشابهی دارند.

عکسی از سریال خواب زده

لینک دانلود سریال خواب زده

سریال خواب زده هر هفته سه‌شنبه‌ها منتشر می‌شود و شما به محض انتشار می‌توانید آن را از طریق لینک زیر با مصرف اینترنت نیم بها و کیفیت دلخواه خود به صورت قانونی دانلود کنید.

 

با کلیلک روی لینک زیر وارد صفحه‌ای می‌شوید که تمام قسمت‌های سریال خواب زده موجود است.

 

لینک دانلود قانونی قسمت‌های مختلف سریال خواب زده

 

آیا سریال خواب زده در ژانر وحشت است

سریال خواب زده رگه‌هایی از ترس و وحشت را دارد اما نمی‌توان با قاطعیت گفت در ژانر وحشت ساخته شده و بیشتر سریالی ماورائی است.

 

الهام غفوری درباره این‌که آیا این سریال در ژانر وحشت ساخته شده است، گفت: هیجان‌انگیز با ترسناک دو مقوله متفاوت هستند و از این نظر این سریال در ژانر وحشت قرار نمی‌گیرد.

 

بنابراین می‌توان سریال خواب زده را از نظر گونه شبیه به سریال‌های اغما و روز حسرت دانست.

 

سریال اغما که آن را هم سیروس مقدم کارگردانی کرده، داستان مردی به نام دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ است که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش روی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است.

 

او به دلیل بیماری حاد همسرش مولود به نام بازی شیرین بینا بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آن‌ها پری با بازی نفیسه روشن مخالف این عمل جراحی توسط پدر است. در این سریال حامد کمیلی در نقش شیطان با کارهای دکتر پژوهان مخالف بود و از هر طریقی که می‌توانست جلوی او را می‌گرفت.

 

بازیگران سریال خواب زده

نقش اصلی زن این سریال لادن مستوفی است که نقش ستاره را بازی می‌کند. همچنین سیما بابایی هم در نقش هما ظاهر شده است. در این سریال پریوش نظریه در نقش شیطان بازی کرده است.

 

امیرعلی دانایی، علیرضا شجاع نوری، مهدی سلطانی در نقش احمد، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی در نقش حجت، ارسلان قاسمی در نقش رهام، مارال فرجاد، فرید سجادی حسینی، احترام برومند، ریحانه پارسا، نجلا نظریان، نازنین فلاحی، ندا عقیقی، مجتبی طباطبایی و باران حاجی رضایی در این سریال بازی کرده‌‌اند.

آدریانا توشه بازیگر سریال خواب زده

شرکت کننده عصر جدید در سریال خواب زده

آدریانا توشه دختر 9 ساله‌ای است که در فصل اول برنامه عصر جدید شرکت کرد تا هنرش را در بازیگری به نمایش بگذارد. اگرچه او در عصر جدید نتوانست به مراحل پایانی راه پیدا کند اما سیروس مقدم او را برای سریال خواب زده انتخاب کرد.

 

سریال خواب زده چند قسمت است

غفوری توضیح داده است: فصل اول و دوم این سریال با هم حدود ۳۰ و چند قسمت خواهد شد و این دو فصل کاملاً در ارتباط هستند ولی سریال فصل سومی ندارد.

 

او همچنین گفته: خواب زده سریال بسیار جذابی شده است. سلیقه مخاطب را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی به نظرم این سریال بتواند سلیقه مخاطب را جذب کند.

سیروس مقدم کارگردان سریال خواب زده

تجربه سیروس مقدم در ژانرهای مختلف

سیروس مقدم اگرچه اولین بار است سریالی را برای شبکه نمایش خانگی ساخته اما تجربیات بسیار ارزشمندی در سریال سازی دارد.

 

این کارگردان با وجود سابقه طولانی تاکنون فقط 4 فیلم سینمایی به نام‌های زیر زمین، شیخ مفید (۱۳۷۴)، شکوه بازگشت (۱۳۷۱) و گرگ‌های گرسنه (۱۳۷۰) ساخته اما تجربه کارگردانی 35 سریال را دارد.

 

نکته قابل توجه درباره سیروس مقدم این است که او ژانرهای مختلف را تجربه کرده است. او در زمینه طنز با سریال‌های پایتخت و علی البدل بسیار موفق بوده است. از سویی در ژانر ماورائی نیز با سریال‌های اغما و روز حسرت تبحرش را نشان داده است.

 

او درام‌های اجتماعی خوبی هم ساخته است. از جمله سریال‌های به یادماندنی سیروس مقدم سریال‌هایی مانند مدینه، چک برگشتی، زیر هشت، تا ثریا، رستگاران، پیامک از دیار باقی، نرگس، ریحانه، دیوار، میکائیل و ... است.

مهدی جعفری، طراح صحنه سریال خواب زده

حادثه مرگبار هنگام تصویربرداری سریال خواب زده

مهدی جعفری، طراح صحنه روز 19 مهر 1398در محل تصویربرداری سریال خواب زده به‌دلیل آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و دو روز بعد روی تخت بیمارستان جان باخت.

 

الهام غفوری درباره این حادثه گفت: آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر گذاشته بودیم، نمی‌دانیم واقعا چه اتفاقی افتاد، سوختگی آنقدر شدید بود که نمی‌شد کاری کرد. ما برای کارشناسی حادثه رخ داده در خواست کارشناسی کردیم. چون کسی داخل آن لوکیش نبود، واقعا باید ببینیم ماجرا چه بوده است؟ نمی‌دانیم واقعا چه اتفاقی افتاده است. لوکیشن ما فینال کار بود و کاملا برای فیلم‌برداری آماده شده بود و همه باید آنجا را ترک می‌کردند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که ایشان دوباره به لوکیشن بازگشتند و آن اتفاق افتاد. خداوند به خانواده مهدی جعفری صبر بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.