2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی بازیگران نقش هاشم در سریال از سرنوشت؛ از کودکی تا جوانی

معرفی بازیگران نقش هاشم در سریال از سرنوشت؛ از کودکی تا جوانی

امیررضا فرامرزی و دارا حیایی نقش هاشم را در سریال از سرنوشت از دوران کودکی تا جوانی بازی کرده‌اند.

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت داستان زندگی دو کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. سهراب و هاشم ماجراهای زیادی دارند و زندگی آنها از کودکی تا دوران نوجوانی و جوانی نشان داده می‌شود. دو بازیگر نقش هاشم را در این سریال بازی کرده‌اند. ابتدا امیررضا فرامرزی و سپس دارا حیایی.

امیررضا فرامرزی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت

امیررضا فرامرزی نقش هاشم را در دوران کودکی بازی کرده است. این کودک تا قبل از بازی در سریال از سرنوشت چند بار دیگر نیز جلوی دوربین رفته و افتخاراتی کسب کرده بود.

 

بازی در فیلم‌های بچه گرگ‌های دره سیب، ماهی و برکه و تختی در کارنامه فرامرزی دیده می شود. ضمن این‌که او به خاطر بازی در فیلم بچه گرگ‌های دره سیب لوح زرین جشنواره کودک را کسب کرده است.

 

امیررضا فرامرزی نشان داده در بازیگری استعداد دارد اما باید منتظر گذشت زمان بود و دید آیا او می‌تواند و یا اصلا می‌خواهد بازیگر بماند یا نه؟ این در حالی است که بازی‌های او مورد توجه کارگردانان زیادی از جمله مرضیه برومند قرار گرفته است.

دارا حیایی در کنار پدرش امین حیایی

بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت دو فصل دارد که در فصل اول کودکی هاشم و دوستش سهراب نشان داده می‌شود و در فصل دوم با تغییر بازیگران دوران نوجوانی و جوانی آنها به تصویر کشیده می‌شود.

 

به‌دلیل تغییر سن شخصیت‌ها چاره‌ای نبود جز این‌که بازیگران این نقش‌ها نیز تغییر کنند. به همین دلیل دارا حیایی پسر امین حیایی برای نقش هاشم در فصل دوم انتخاب شد.

 

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 72 و فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است. دارا بعد از جدایی حیایی و بانکی پور مدتی با مادرش زندگی کرد و حتی به خارج از کشور رفت اما دوباره به ایران بازگشت و وارد عرصه بازیگری شد.

 

امین و دارا پدر و پسری با رابطه خوب هستند و پسر جوان نیز دوست دارد همچون پدرش به هنرمندی تمام عیار تبدیل شود. این دو در فیلم شعله ور که حمید نعمت الهی آن را کارگردانی کرده با هم بازی کرده‌اند.

 

درواقع شعله ور اولین تجربه سینمایی دارا حیایی است که اتفاقا بازی خوب و قابل قبولی از خود نشان داد و ثابت کرد فقط به واسطه فرزند امین حیایی بودن نیست که جلوی دوربین رفته. او حتی قبل از بازی در این فیلم تست داده و قبول شده بود.

 

دارا حیایی در نقش جوانی هاشم نیز بازی خوبی ارایه داده و می‌توان امیدوار بود در آینده بیشتر و بیشتر این نام در عرصه هنر تکرار شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
^^Sh^^ 1400/03/04
خیلی سهراب و هاشم قشنگ بازی میکنن هم بچگی وهم نوجوانی 😃 من خیلی سریال ازسرنوشت رو دوست دارم هاشم مثل باباشه هم حرف زدنش و هم قیافش .انقدر داستان قشنگی هست و خیلی پر پیچ هست هر بار یک اتفاق باحال واین هیجانشو بیشتر میکنه ❤
ناشناس 1400/02/20
سهراب و هاشم خیلی خوب بازی کردن.دمشون گرم
ناشناس 1399/09/09
بسیار بسیار سریال خوب و دل نشینی هست💖😊🚶
ناشناس 1399/09/07
تو بچگی هاشم و سهراب من بیشتر هاشم رو دوست داشتم (امیر رضا فرامرزی) قیافش هم باحال بود هم با نمک دارا حیایی هم که با اینکه شبیه پدرش نیست از لحاظ قیافه اما صداش خیلی شبیه باباشه
حدیثه 1399/08/19
توی از سرنوشت ۲ دارا حیایی هر حرکتی ک میکرد حتی صداش شبیه ب پدرش بود ولی از سرنوشت ۳ راحت تر باری میکنه و جا افتاده تو نقش خودش دیگه مثل پدرش بنظر نمیرسه.
امیر مهدی 1399/03/18
من از بازی کیسان دیباج و دارا حیایی خیلی خیلی خوشم میاد دوتا بازیگر جوان درجه یک 👌🏻👌🏻👌🏻 ازسرنوشت فصل سوم کی پخش میشه؟
مریم 1398/12/04
خیلی عالی بازی می کندمثل خودآقای حیای راه میره وحرف زدنش
آرمان 1398/11/15
بنظرم هاشم وسهراب کودکی خیلی بهتر از جوانی بازی کردند
ناشناس 1398/11/05
واقعا دارا حیایی خوب بازی کرده.من خوشم اومد بشخصه.دم امین گرم با این پسرش
لنا 1398/11/03
من دار حیایی رو نمی‌شناختم ولی از حرکات و حرف زدنش حدس می‌زدم که پسر امین حیایی باشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.