2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه شبکه نسیم

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه شبکه نسیم

محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه قبل از حضور در عرصه اجرا بازیگر و خواننده بود و البته صداپیشه کاملا حرفه‌ای است بیوگرافی او را بخوانید:

دوات آنلاین-محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه شبکه نسیم یک هنرمند تمام عیار است. او بازیگر حرفه‌ای، خواننده‌ای توانا، دوبلوری ماهر و مجری کار بلدی است. علیمردانی را در تمام این حرفه‌ها بارها دیده‌اید.

 

محمدرضا علیمردانی روز ۱۱ خرداد سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او متاهل است. با همسرش در دانگاه آشند شد و این زوج یک فرزند دختر به نام سارا دارند.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه شبکه نسیم

بیماری حنجره محمدرضا علیمردانی و درمان آن

علیمردانی وقتی به دنیا آمد به صورت ارثی به بیماری لارنژیت مبتلا بود و آن طور که در ویکی پدیای این هنرمند آمده او تا ۱۴ سالگی نمی‌توانست حرف بزند.

 

او در این باره گفته است در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی مجری برنامه چهل تیکه شبکه نسیم

خوانندگی محمدرضا علیمردانی

علیمردانی به هنر علاقه داشت و همین هم باعث شد در سال 1370 در دانشگاه در رشته هنر شروع به تحصیل کند و بازیگری بخواند. او اوایل بیشتر به تئاتر گرایش داشت و البته به موسقی و خوانندگی هم علاقه‌مند بود.

 

علیمردانی تاکنون ترانه های معروفی را خوانده است و صدای او را در تیتراژ سریال‌ها و فیلم‌های مطرحی مانند انقلاب زیبا، جهل مرکب، نهنگ عنبر 2 و ساخت ایران ۲ و جشن رمضان شنیده‌ایم.

 

آلبوم به من فرار کن هم اولین آلبوم این خواننده است که در تابستان سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

 

دوبلوری و صداپیشگی محمدرضا علیمردانی

علیمردانی در صداپیشگی نیز کاملا حرفه‌ای است و تاکنون در حدود 800 فیلم و کارتون صداپیشگی کرده است. صدای او را در مجموعه فیلم‌های شرک، جنگ ستارگان، تارزان، دیو ودلبر، گارفیلد، جوجه اردک زشت و ... شنیده‌اید.

 

او همچنین در فیلم غلامرضا تختی در نقش تختی صحبت کرده است.

محمدرضا علیمردانی در نقش بائو در سریال پایتخت 4

محمدرضا علیمردانی در نقش بائو در سریال پایتخت 4

علیمردانی در عرصه بازیگری هم هنرش را نشان داده است. او از سال 74 با فیلم جنگ آفتاب به کارگردانی حمید فرخ نژاد وارد سینما شد و از آن زمان در کارهای زیادی حضور داشته اما شاید هیچ کدام از نقش‌هایش به اندازه نقش بائو در سریال پایتخت 4 معروف نباشد.

 

محمدرضا علیمردانی درباره بازی در سریال پایتخت می‌گوید: حضورم در این سریال به‌دلیل دوستی با هادی کاظمی و محسن تنابنده بود. کاظمی مرا به تنابنده یادآوری کرد چراکه من و محسن سالها از دوستان خوب همدیگر بودیم و او به دلیل مشغله‌های کاری که داشت، در آن زمان من در ذهنش نبودم.برای حضور در این سریال نگران این موضوع نبودم که اغلب کاراکترها در فصل‌های قبلی به مخاطب معرفی شدند و بائو برای بار اول به مخاطب معرفی می‌شود. برای ایفای این نقش نیز از راهنمایی های سیروس مقدم و محسن تنابنده تجربه‌های خوبی را کسب کردم که از این بابت بسیار خوشحالم.

 

اجرای برنامه چهل تیکه

برنامه چهل تیکه که از شبکه نسیم پخش می‌شود یک برنامه گفت‌وگو محور است که حضور چهره‌های معروف و مصاحبه با آنها و همچنین یادآوری بخشی از خاطراتی که با این اشخاص داشتیم اساس آن را تشکیل می‌دهد. محمدرضا علیمردانی به خوبی توانسته چهل تیکه را اجرا کند و این برنامه بینندگان زیادی را جذب کرده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/06/09
خوبه
ناشناس 1398/09/21
این مجری فکر کنم فامیل ریس این سایتی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.