2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر  گیلانی نقش پیری وارش در سریال وارش

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر گیلانی نقش پیری وارش در سریال وارش

نسرین بابایی در سریال وارش نقش زمان پیری وارش را بازی کرده است. او بازیگر با تجربه اما کم کار است که بیوگرافی‌اش در این مطلب آمده است:

دوات آنلاین- نسرین بابایی لیف شاگرد بازیگر گیلانی سینما و تلویزیون ایران که در سریال وارش نقش پیری وارش را بازی کرده‌ از جمله بازیگران کم کار است اما در کارهای بسیار خوبی بازی کرده است.

 

از بازیگری در گیلان تا حضور بر پرده سینما

 نسرین بابایی متولد سال 58 است و فوق دیپلم نقاشی دارد. او بازیگر پرکاری نیست اما فیلم ناهید که او نقش اصلی را در آن بازی می‌کرد به جشنواره فیلم کن راه یافت.

 

 از مهم‌ترین آثار نسرین بابایی می‌توان به بازیگری در سریال کوبار، فیلم ناهید و فیلم ناردون اشاره کرد.

 

نسرین بابایی ابتدا به عنوان یک بازیگر محلی در منطقه گیلان نقش آفرینی کرد اما بعد در سریالها و فیلم‌های کشوری نقش بازی کرد و مطرح شد.

نسرین بابایی بازیگر کم کار

نخستین کار سینمایی او در سال 1393 در فیلم سکوت رعنا به کارگردانی بهزاد رفیعی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کوبار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نسرین بابایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا عباسی، اکبر پورپاک‌نیا، محمد نوری و یوسف علی‌جانور را تجربه کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در وارش

 

نسرین بابایی در سال 1396 در سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن‌پور بازی کرد.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نسرین بابایی بازی در سریال کوبار بوده است. نسرین بابایی سال 1396 سریال کوبار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فریدون حسن‌پور همکاری داشته است.

 

نسرین بابایی سال 1393 در فیلم ناهید نیز بازی کرده است. نسرین بابایی این‌بار با آیدا پناهنده یعنی کارگردان فیلم ناهید و هنرمندانی چون ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده و میلاد حسین‌پور همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نسرین بابایی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

 

منظوم نوشته است:اینستاگرام نسرین بابایی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. نسرین بابایی در اینستاگرام بیش از 11،244 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 2،438 نفر را دنبال می‌کند. همچنین نسرین بابایی تاکنون در اینستاگرام بیش از 147 پست بارگذاری کرده است.

 

نسرین بابایی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1396/12/29 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 1،264 لایک و 46 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی نسرین بابایی تاکنون بیش از 2،176 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی نسرین بابایی تاکنون بیش از 207 نظر ثبت شده است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی الهام طهوری بازیگر نقش وارش

 

او در سریال وارش که از شبکه سوم نیز پخش می‌شود نقش آفرینی کرده است .

 

الگوی او در بازیگری فاطمه معتمدآریا است. تسلط نسرین بابایی بر گویش گیلانی یکی از مهمترین دلایل انتخاب شدنش برای بازی در سریال وارش است.

 

زندگی خانوادگی نسرین بابایی

نسرین بابایی از حمایت کامل خانواده‌اش برای بازیگر شدن برخورد دار است و شوهرش بسیار حمایتش می‌کند.

 

نسرین بابایی دختری به نام یوهانا دارد. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.