2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
حرف‌های داماد سقزی که عروسی‌اش با آتش سوزی به عزا تبدیل شد

حرف‌های داماد سقزی که عروسی‌اش با آتش سوزی به عزا تبدیل شد

داماد سقزی می‌گوید: شبی که قرار بود بهترین شب زندگی‌ام باشد به خاطره‌ای شوم و تلخ تبدیل شد. در این حادثه 9 نفر از اعضای فامیل خودم و 2 نفر از اعضای فامیل همسرم قربانی شدند

دوات آنلاین-بررسی‌ها درباره علت حادثه مرگبار در تالار عروسی سقز همچنان ادامه دارد. در این حادثه که شامگاه پنج‌شنبه رخ داد 11 نفر جان باختند و 40 نفر زخمی شدند. این حادثه به دنبال نشت گاز و آتش سوزی به وقوع پیوست البته قربانیان به دلیل ازدحام جمعیت و ماندن زیر دست و پا جان باختند. حرف‌های داماد سقزی را بخوانید:

 

لقمان، داماد این مراسم در گفت‌و‌گو با ایران در تشریح ماجرا مدعی شد بی‌توجهی و سهل‌انگاری مسئولان تالار باعث شد تا شبی که قرار بود بهترین شب زندگی‌ام باشد به خاطره‌ای شوم و تلخ تبدیل شود ما حدود 700 میهمان دعوت کرده بودیم که در این حادثه 9 نفر از اعضای فامیل خودم و 2 نفر از اعضای فامیل همسرم قربانی شدند. پای خودم نیز در این حادثه شکست.

 

فیلم این حادثه مرگبار را اینجا ببینید.

 

کارگران این تالار سیلندرهای گاز را داخل آب جوش گذاشته بودند تا فشار گاز برای گرمای تالار بیشتر شود که نشت گاز از یکی از شیلنگ‌ها باعث شد تا آتش زبانه بکشد و بسرعت سیم کابل برق را هم بسوزاند و باعث قطعی برق شود و همین مسأله هم باعث ترس و اضطراب میهمانان شد و این حادثه تلخ را رقم زد. وی در ادامه افزود: شعله‌های آتش در ابتدا خیلی کوچک بود و می‌شد با یک کپسول آتش‌نشانی آن را خاموش کرد اما در این تالار حتی یک کپسول خاموش کردن حریق هم وجود نداشت و آتش بسرعت زبانه کشید.

 

او در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون شکایتی انجام داده‌اید یا خیر گفت: روز شنبه (امروز) حتماً شکایت خواهیم کرد. اما شنیده‌ایم که مدیر تالار بازداشت شده است. برای ما گرفتن حق قربانیان و مصدومان از همه چیز مهمتر است نمی‌گذاریم، خونشان پایمال شود. پدر من قبل از این حادثه چند بار به کارگران این تالار تذکر داده بود که وضعیت کپسول‌ها استاندارد نیست اما هرکدام از آنها مدعی بودند که سال‌هاست به این شیوه کار می‌کنند و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. حالا ما مانده‌ایم و شرمندگی بابت قربانیانی که هرکدام آنها عزیزانمان بودند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از حادثه هم یکسری از افراد به جای امدادرسانی و کمک به مصدومان فقط فیلم می‌گرفتند و ترافیکی درست کرده بودند که نیروهای اورژانس و امداد بسختی می‌توانستند کارشان را انجام دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/26
اجل هرکسی ب طریقی میرسه بابت این اتفاق متاثریم خدا صبر عطاکنه و روح اموات قرین شادی
ناشناس 1398/09/19
متاسفانه اکثر مردم توجهی به مسایل ایمنی ندارن.
ناشناس 1398/09/17
قبلاتهران هم عروشیهایشان رادرمنزل میگرفتند.توحیاط خونه شون میزوصندلی میچیدند.
عقل 1398/09/17
چرا داماد؟ باید داخل یه سالن غیر استاندارد جشن بگیری؟ اگر میدانستی غیر استاندارد است چرا 700 نفر دعوت کردی اینها فقط چشم به هم چشمی شده قبلا کردها عروسی را در منزلهایشان میگرفتن و غذا را خانمهای خانواده درست میکردند و به خوشی تمام میشد. کاش روزی شود مثل سایر کشورها ما هم برای مراسم اینقدر زیر بار مسئولیت مالی و جانی مردم نرویم و این هزینه ها را صرف امور خود عروس و داماد و یا در صورتیکه نیاز ندارند صرف کار خیر کنیم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.