2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عروس متهم اصلی قتل مادرشوهر

عروس متهم اصلی قتل مادرشوهر

این زن و پسرش اتهام قتل را انکار کرده‌اند اما کیفرخواست علیه آنها با توجه به مدارک موجود صادر شده است.

دوات آنلاین-زنی که متهم است با همدستش پسرش مادرشوهر خود را به قتل رسانده در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به سر می برد.

 

همشهری سرنخ نوشت: تلفن با خونسردی پی در پی بوق آزاد می‌زد و هر قدر بوق های بی جواب امتداد پیدا می کرد خانواده مادر بزرگ از بی خبری دلواپس تر می شدند. بالاخره فرزندان مادر بزرگ برای پیدا کردن خبری از مادرشان سراغ او رفتند و جسد بی جان مادرشان را در هال خانه اش دیدند و از همان لحظه موضوع مرگ دلخراش مادر بزرگ را به اطلاع ماموران پلیس رساندند.

 

ماموران پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به ادله و شواهد موجود مظنونی جز یکی از عروس‌ها و نوه معتاد مادربزرگ نیافتند.

 

هر چند متهمان پرونده هر گونه ارتباط با قتل را تکذیب کردند اما با توجه به ادله محکمی که علیه آنها وجود داشت پرونده برای رسیدگی راهی دادگاه کیفری شد و متهمان به زودی در دفاع از خود پای میز محاکمه خواهند رفت.

 

مهرماه سال ۱۳۹۴ بود که فرزندان زنی ۷۰ ساله طی تماس های بی جواب با مادرشان نگران او شدند و به خانه اش رفتند. زمانی که مادربزرگ حتی در را هم به روی آنها باز نکرد دیگر شکی برای بچه ها باقی نماند که اتفاق ناگواری برای مادرشان افتاده است و برای همین با شکستن قفل در وارد خانه او شدند.

 

دقایقی بعد از ورود فرزندان زن مسن  به خانه او صدای جیغ و شیون از خانه او بلند شد و یک ربع بعد آژیر ماشین پلیس سکوت کوچه را شکست.

 

جسد غرق در خون مادربزرگ در هال خانه اش افتاده بود. ماموران بعد از بررسی کامل محل حادثه و نحوه به قتل رسیدن پیرزن دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کردند.

 

جسد پیرزن مورد معاینه کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت و گزارش پزشکی قانونی حاکی از آن بود که قاتل با جسم سخت ضربات شدیدی به سر و صورت مقتول وارد کرده و سپس گلوی او را با چاقو بریده است.

 

علت تامه فوت وارد آمدن همان ضربات سخت به سر مقتول گزارش شد.

 

رد پای یک آشنا در جنایت

یکی از فرزندان مقتول در جریان تحقیقات به ماموران پلیس گفت: صبح روز حادثه مادرم به همراه عروس خانواده به بانک رفته بود و مقداری پول گرفته بود. اما حالا آن پول در خانه مادرم نیست. من مطمئنم که مادرم در فاصله ظهر تا عصر پول را خرج نکرده است.

 

بررسی حساب بانکی پیرزن حکایت از آن داشت که ادعای فرزند پیرزن درست بوده و درست صبح روز حادثه پیرزن مبلغی پول نقد از بانک گرفته بود.

 

همچنین پلیس با توجه به این که خانه به هم ریخته نشده بود و ضمنا نظر به سالم بودن قفل در و حضور پیرزن با لباس راحتی احتمال داد که مقتول، قاتل را می شناخته و در را به روی او گشوده است و احیانا قاتل جای دقیق پول را می دانست.

 

از آنجا که ماموران این اطلاعات را تنها در عروس خانواده می‌دیدند، او را بازداشت کردند. عروس مادربزرگ هر گونه ارتباطی را با قتل مادرشوهرش انکار کرد.

 

او در توضیح به مأموران گفت: صبح روز حادثه مادر شوهرم با من تماس گرفت و از من خواست او را به بانک ببرم. من هم قبول کردم و بعد از این که کار بانکی تمام شد، او را به خانه برگرداندم و بعد به خانه‌مان رفتم. از آن لحظه به بعد دیگر خبری از او نداشت. اگر می‌دانستم کمک کردن به مادر شوهرم مرا به دردسر می‌اندازد هرگز چنین کاری نمی کردم.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد که عروس مادربزرگ پسر ناخلف معتاد هم دارد که احتمال می‌رود دست به انجام کارهای خلاف هم بزند

 

بعد از عروس، پسر او مورد بازجویی قرار گرفت و ارتباط خود را با موضوع قتل انکار کرد اما پسر جوان در توضیح اینکه روز حادثه کجا بوده و چه کار می‌کرده دچار ضد و نقیض گویی هایی شد که ظن ماموران را به او بیشتر کرد.

 

با وجود ادله موجود علیه متهمان پرونده و با توجه به ادله و قرائن موجود علیه آنها، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

 

متهمان به زودی پای میز محاکمه می‌روند و در دفاع از اتهامات درج شده در کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای جنایی از خود دفاع می کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.