2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تعرض به دختر نوجوان با ادعای رمالی

تعرض به دختر نوجوان با ادعای رمالی

متهم جوان که مدعی شده‌بود با جن‌گیری می‌تواند کاری کند دختر نوجوان در امتحاناتش موفق شود او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

دوات آنلاین- مردی که متهم است دختر خواهرزنش را به بهانه جن‌گیری و رمالی به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌ در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده دختر نوجوان به خطاب به دادگاه گفت: شوهرخاله‌ام می‌گفت خیلی چیزها از اجنه می‌داند و می تواند با جادو کردن کاری کند که من در همه آزمونها و امتحانات درسی‌ام موفق شوم. از آنجایی که او رمالی می‌کرد و برای فامیل جادو هم می‌نوشت حرفش را قبول کردم. او به من گفت به خانه‌شان بروم چون خانه خاله‌ام بودم رفتم و اعتماد کردم اما دیدم خاله‌ام نیست و او من را مورد آزار قرار داد و گفت از این راه در من نفوذ می‌کند و کاری می‌کند که موفق شوم وقتی این اتفاق برایم افتاد آنقدر حالم بد شد که افسردگی گرفتم.

 

شاکی گفت: وضع روحی به هم ریخته‌ام باعث شد درسم ضعیف شود. تا اینکه یک روز شوهرخاله‌ام دوباره به من زنگ زد و گفت اگر تا یک ساعت دیگر به خانه‌اش نروم اجنه به پدرومادرم حمله می‌ کنند و آنها را می‌کشند. من خیلی ترسیدم عصبانی شدم اما از اینکه ممکن است پدر و مادرم بمیرند خیلی ترسیدم.به همین خاطر رفتم. او این بار هم به من تعرض کرد.

 

دختر نوجوان ادامه داد: آنقدر حالم بد بود که دیگر نمی‌توانستم زندگی کنم و تصمیم گرفتم خودکشی کنم دوستم جلوی من را گرفت بعد هم پیش روانپزشک رفتم و هنوز هم تحت نظر روانپزشک هستم. وقتی افسردگی گرفتم مادرم پیگیر شد و من همه چیز را به او گفتم بعد هم مادرم موضوع را به پدرم و مادربزرگم گفت . پدرم متهم را به خانه آورد و درباره اینکه چرا با من چنین کاری کرده‌ است سوال کرد. او اعتراف کرد من را آزار داده اما منکر این شد که من را به زور به خانه کشانده‌ است. وقتی خاله‌ام موضوع را فهمید وسایلش را جمع کرد و از خانه این مرد بیرون آمد و بعد هم درخواست طلاق کرد. حالا من هم درخواست مجازات او را دارم.

 

وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت اتهام را رد کرد و گفت: این خانواده می‌خواهند زندگی من را به هم بزنند. آنها در زندگی من دخالت می‌کنند به من گفتند  برای همسرم ماشین بخرم چون نخریدم چنین پرونده‌ای برایم درست کردند.

 

در این هنگام قاضی به متهم گفت: نزدیکانت گفته‌اند تو رمالی می‌کنی و این موضوع را تایید کرده‌اند چطور این موضوع را انکار می کنی؟

 

متهم گفت: من شاید شوخی کرده‌ باشم اما رمالی نمی‌کنم و این گفته‌ها را قبول ندارم.

 

با انکار متهم و اخذ آخرین دفاع از او قضات شعبه 12 برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/13
پرسیدن سابقه کار شخص بسیار آسان است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.