2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

واکنش سلبریتی‌ها به ویدیوی آزار کودک زباله گرد

ویدیویی که در بالا می‌بینید مربوط به آزار یک کودک زباله گرد است. انتشار این ویدیو بازتاب زیادی داشته و در حالی که عامل تهیه آن تحت پیگرد قرار گرفته سلبریتی ها نیز نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

دوات آنلاین-انتشار ویدیوی آزار یک کودک زباله گرد که به ظاهر با هدف تفریح و خنده تهیه شده بود همه را ناراحت و خشمگین کرد. در این میان برخی سلبریتی ها نیز به این رفتار ناپسند واکنش نشان دادند.

 

در همین حال عامل این کار بازداشت شده و تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است.

 

آخرین خبر واکنش سلبریتی ها را جمع آوری کرده است که در زیر می‌خوانید:

نعیمه نظام‌دوست

نعیمه نظام‌دوست در متن اینستاگرامی‌اش نوشت: دیدم با یه استوری گذاشتن از این فیلم دلم آروم نمیشه، با دیدن این فیلم فقط باید گفت حیوانم آرزوست ، چون حیوانها محبت و همدردی و عشق رو میفهمند و به همنوع خودشون محبت میکنند و تو اون گروه و دسته ای که هستند هوای هم و دارند، این آقا یه مسئول یا سلبریتی یا بچه پولدار یا ورزشکار معروف نیست که شما عزیزان با تنفر در موردشون حرف میزنید، این آقا بخشی از فرهنگ این جامعه است از خانواده ای مثل همه خانواده های این دیار که با هزاران امید فرزندشون رو بزرگ کردن که به جامعه خدمت کنه ، ولی دریغ از اینکه بدونه چه دیوی درون این فرزند وجود داره که به راحتی میتونه دست به یه همچین کاری بزنه بله چه هیولاهایى باید درون آدم وجود داشته باشد که با یه بچه و یه کودک کار اینجورى برخورد کند؟

 

صداى خنده این ٢ نفرى که پشت دوربین هستند از ذهن من نمیرود... چقدر باید مریض باشید که از دیدن این صحنه بخندید؟بله شاید بازم ما و ورزشکاران رو مقصر بدونید ولی به نظرتون اینهمه خشم و پلیدی و سیاهی رو ما تزریق کردیم ، شاید مقصریم برای این اوضاع بد ، که هزاران بار هم عذرخواهی کردیم ولی آیا شما عزیزان که در همه موارد صاحب تفکر و نظر هستین باید کورکورانه از ما و نظر ما پیروی میکردین ، آیا تو همه مسائل زندگیتون از ما صلاح و مشورت میخواین ؟؟

 

آیا مقصر این رفتارهای خشمگینانه ما هستیم ؟؟ نه این برمیگرده به کانون خانواده ای که تک تک ما پرورش پیدا کردیم به جای این اتفاق که همه همدیگرو مقصر بدونیم و همدیگه رو با چوب و خشم بزنیم و محکوم کنیم ، محبت و مهربانی رو به بچه هامون یاد بدیم و بیشتر وقتمون رو بذاریم برای عزیزانمون و آرامش رو به کل جامعه تزریق کنیم ، شاید عزیزانی هم که بلد نیستند مهربانی رو ،مهربانتر باشند با ما.

پوریا تابان

پوریا تابان این‌گونه نظر داد: این زباله و همدستش که مى خندد توسط مردم شناسایى شدند، تلفن همراه، اسم فامیلش هم مشخص است؛ لطفا به عنوان یک ایرانى خواستار برخورد قانونى با این فرد و همدستش که در حال فیلم گرفتن به ریش انسانیت مى خندد، هستم. اینجانب خیلى دلم مى خواهد با خودش نیز این رفتار انجام شود اما نظرم با استناد به قوانین قضایى زیبا خواهد بود این افراد را در صورت اظهار پشیمانى به انجام کارهاى خیر در حق کودکان کار و دلجویى از این پسر بچه مظلوم محکوم کرد. عکسها، شماره تلفن ها و مشخصات این دو فرد براى من ارسال شده و حاضر به ارائه به مقامات قضایى هستم. نمى دانم این فیلم به چه زمانى اختصاص دارد اما انتشارش دل همه ى ما را به درد آورده است. لطفا اقدام قانونى و برخورد قاطع و قضایى را صورت دهید.

سپاسگزارم.

داریوش فرضیایی(عموپورنگ)

داریوش فرضیایی(عموپورنگ) نوشت: لعنت بر تو و خنده‌های شیطانی‌ات

به راستی که از انسانیت هیچ بویی نبردی، خدا ازت نگذره که با طفل معصوم چنین کاری میکنی، اشتباه نکن اتفاقا اون سطل زباله جای توست، تویی که وجودت مایه ننگ و آزاره.. شرم بر تو باد، اون بچه بیگناه به تو و صدتای امثال توی بی ادب شرف داره.. مطمئن باش خدا اینکارت رو بی جواب نمیگذاره.. تو مصداق بارز یک کودک آزاری!!

بنده بعنوان یک کاراکتر کودک از همه مسئولین بویژه پلیس فتا (فضای مجازی) دست اندرکاران و مردم عزیز تقاضامندم هرچه سریعتر این حیوان انسان نما رو شناسایی کنند تا طبق قانون کودک آزاری اون رو به اشد مجازات برسونند.

رضا صادقی

رضا صادقی عصبانیتش را این‌گونه نشان داد: این نگاه اشنا نیست؟ نگاه نا امید به خودی..؟ بله، این تصویر سند خیلی از بدبختیهای ماست. وقتی خودمون به هم رحم نمیکنیم از دیگران چه انتظاری... بماند که این بظاهر انسان قطعا با حرمت بزرگ نشده، اما این تصویر به خیلیا میفهمونه که میتونین مارو ازار و هر بلایی بخواین سرمون بیارین، چون ما به خودمون هم رحم نمیکنیم...

 

آناهیتا همتی در عکس‌العمل به این ویدئو نوشت: انسانیت نفس های آخرش رو میکشه وقتی میگم #نکبت_مخلوقات شامل این گونه افراد هم میشه.

 

مریم خدارحمی نوشت: جاى خودت توى سطل زباله ست چون تو یه تیکه آشغالى امیدوارم پستمو ببینى.

 

شهرام قائدی هم نوشت: خاک بر سرمان . چقدر اینروزها خنده ها گریه اور شده.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی 1398/09/10
فقط خدا هیچ انسانی رو گیر حیوون نندازه.گرچه حیوانم آرزوست.کاش اون نفرات رو بگیرن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.