2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
کودک 3ساله قربانی کودک‌ آزاری والدین شد

کودک 3ساله قربانی کودک‌ آزاری والدین شد

پدر و مادر این پسربچه پاکستانی به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شدند.

دوات آنلاین -مرگ دردناک پسربچه 3ساله پاکستانی در یکی از بیمارستان‌های تهران و وجود آثار شکنجه روی بدن او موجب شد تا بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت والدین وی را صادر کند تا اسرار این حادثه تلخ فاش شود.

 

به نوشته همشهری، ظهر یکشنبه هجدهم مهرماه به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسربچه 3ساله‌ای به نام «هادی» در یکی از بیمارستان‌های تهران جانش را از دست داده و به‌نظر می‌رسد که او قربانی کودک‌آزاری شده است.

 

با دستور بازپرس جنایی، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران برای انجام تحقیقات راهی بیمارستان شدند. شواهد نشان می‌داد که پسربچه 3ساله اهل پاکستان است که به همراه خانواده‌اش در یکی از محله‌های جنوب تهران زندگی می‌کردند.

 

او توسط پدر و مادرش برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود و براساس گفته پزشکان، شکم او متورم شده بود و حال وخیمی داشت. به‌رغم تلاش پزشکان، کودک پاکستانی جانش را از دست داد و چون مرگ او مشکوک بود و آثار کبودی و سوختگی روی بدن و دست و پاهای کودک وجود داشت، مسئولان بیمارستان ماجرا را به پلیس گزارش کردند.

 

در این شرایط بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ کودک مشخص شود. از سوی دیگر دستور بازداشت پدر و مادر وی که هر دو اهل پاکستان هستند نیز صادر شد.

 

ادعای بی‌گناهی

زوج پاکستانی صبح دیروز برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و پیش‌روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفتند. آنها مدعی شدند که نقشی در مرگ کودک‌شان نداشته‌اند و منکر هر گونه کودک‌آزاری و شکنجه او شدند.

 

پدر کودک درباره علت مرگ پسر خردسال‌شان گفت: من و همسرم سال‌ها قبل برای کار و زندگی از پاکستان به ایران آمدیم و در یکی از محله‌های جنوب تهران ساکن شدیم. به‌جز هادی که 3سال داشت و فوت شد، 2پسر دیگر که 5ساله و 18ماهه هستند نیز داریم.

 

وی ادامه داد: چند روز قبل پسرم هادی با برادر بزرگ‌ترش در حال بازی روی راه‌پله‌ها بود که ناگهان پسر بزرگم او را هل داد و همین  باعث شد تا هادی تعادلش را از دست بدهد و به پایین پله‌ها بیفتد. دست و پایش در این حادثه کبود و زخمی شد و از آن پس هادی مدام می‌گفت در ناحیه شکم احساس درد شدیدی می‌کند که ما به او شربت مسکن دادیم. اما همچنان درد داشت تا اینکه روز حادثه ناگهان حالش بد شد و از هوش رفت. من و مادرش هم به سرعت او را به بیمارستان رساندیم اما پسرمان دوام نیاورد و فوت شد.

 

وی درباره آثار کبودی و سوختگی روی دست و بدن پسر 3ساله‌اش نیز گفت: کبودی‌ها به‌خاطر این است که هادی آن روز از بالای ‌پله‌ها افتاد. علاوه‌بر این هر وقت با برادرش بازی می‌کرد آسیب می‌دید. سوختگی‌ها به‌دلیل این است که هادی و بچه‌های دیگرم به‌شدت کنجکاو و بازیگوش هستند و هرازگاهی با گاز بازی می‌کردند. آنها هنگام بازی با گاز چندین‌بار از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند.

 

همسر این مرد هم گفته‌های شوهرش را تأیید کرد. این زوج پاکستانی که به سختی می‌توانستند به زبان فارسی صحبت کنند در حالی چنین ادعایی مطرح کردند که آثار سوختگی روی کمر پسرشان نشان می‌دهد ادعای آنها درباره بازی بچه‌هایشان با گاز، فاصله زیادی تا حقیقت دارد. علاوه‌بر این آثار کبودی و سوختگی روی بدن و دستان پسر دیگر آنها نیز وجود داشت که با توجه به خطر کودک‌آزاری، بازپرس دستور داد 2پسر دیگر این زوج تحویل بهزیستی شوند؛ این زوج پاکستانی نیز بازداشت شده‌اند و تحقیق از آنها برای کشف حقایق بیشتر ماجرا ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.